تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736864
شناسه : 3736864
تاریخ :
خانه عالم روستای سرآقاسید توسعه می‌یابد اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حسب دستور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور توسعه خانه عالم روستای سرآقاسید در دستور کار قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سجاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بلافاصله پس از انتصاب، کار رسمی خود را از شهرستان کوهرنگ، دهستان موگویی و روستای سر آقا سید آغاز کردند.

وی افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز گذشته از ابتدای صبح راهی این منطقه شدند و ضمن زیارت امامزاده واجب‌التعظیم روستای سر آقا سید با حجت‌الاسلام یعقوب‌پور، روحانی مجاهد این روستا دیدار و گفت‌وگو داشته و از مجاهدت‌های ۶ ساله ایشان تقدیر و تشکر کردند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارائه گزارش در خصوص وضعیت و محل زندگی حجت‌الاسلام یعقوب‌پور خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ادامه داد: ایشان در سفر اخیر خود به استان بر رسیدگی به شرایط زندگی این روحانی مجاهد تاکید داشتند.

محمدی عنوان کرد: پس از گفت‌وگو با اهالی و شورای روستای سر آقا سید مقرر شد خانه عالم این روستا توسعه پیدا کند چراکه حجت‌الاسلام یعقوب‌پور در مدت ۶ سال مجاهدت خود به همراه خانواده در یک اتاق ۱۱ متری زندگی می‌کردند.

وی اضافه کرد: از امروز شنبه ۱۳ مردادماه پیگیری‌ها برای توسعه خانه عالم روستای سر آقا سید آغاز شده و تلاش می‌شود تا پایان فصل تابستان این اقدام عملی شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بعد از حضور در روستای سر آقا سید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در نماز جمعه شهرستان کوهرنگ حضور پیدا کردند و ذیل دیدار و گفت‌وگو با امام جمعه این شهرستان نشستی با روحانیون و مبلغین اعزام شده به روستاهای منطقه برگزار و از مجاهدت‌های این افراد تجلیل شد.

محمدی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانه عالم روستای میهه در شهرستان کوهرنگ، بررسی مشکلات ساختمان و دستور جهت رفع آن‌ها نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ بود.

خانه عالم روستای سرآقاسید توسعه می‌یابد