تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736856
شناسه : 3736856
تاریخ :
اعتبارات آلایندگی و ارزش‌افزوده در بوشهر ۱۰۰ درصد افزایش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: طی سال جاری اعتبارات آلایندگی و ارزش‌افزوده در بوشهر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، سه هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر تزریق شده که نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته، رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال جاری تاکنون، ۲ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده و هزار میلیارد تومان نیز عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از شهرداران و دهیاران انتظار می‌رود با توجه رشد چشمگیر عوارض آلایندگی و ارزش افزوده، پروژه‌های ماندگار و ارزشمند را اجرایی و عملیاتی کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: با توجه به سواحل زیبا و بکر در استان، ظرفیت بالایی در پروژه‌های حوزه گردشگری، وجود دارد که باید استفاده شود.

استاندار بوشهر خواستار عدم انحراف در هزینه کرد اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد و بر لزوم توجه ویژه به حوزه عمران شهری و روستایی استان تاکید کرد.