تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736852
شناسه : 3736852
تاریخ :
آیین اختتامیه جشنواره قرآنی تنویر در بوشهر برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر- آیین اختتامیه هفتمین جشنواره قرآنی تنویر پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش در بوشهر صبح شنبه در این آئین که همزمان با شهادت، شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، با بیان اینکه این شهید بزرگوار خود حافظ کل قرآن کریم بود گفت: نمونه عامل به قرآن کریم و سبک زندگی قرآنی همین شهید عزیز بود که با همراهی جبهه مقاومت و با توکل به خداوند و اعتقاد به مصحف شریف و با تأسی از نهضت عاشورا مقابل همه دنیای استکبار ایستاد.

حجت الاسلام یاسر راغبی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های قرآنی با هدف تعالی معنوی کارکنان و خانواده‌های محترم در سطح آجا با تدبیر سلسله مراتب اجرا می‌شود تصریح کرد: کارکنان این پایگاه به همراه خانواده‌های خود شرکت فعال در برنامه‌های فرهنگی و معنوی دارند که این خود در روحیه کاری پرسنل نیز بسیار مؤثر و مفید واقع شده است.

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی تنویر در بوشهر برگزار شد

ناوسروان عوض امانت، مسئول قرآن، عترت و نماز پایگاه دریایی ارتش در بوشهر در این مراسم گفت: جشنواره سراسری تنویر سالانه برگزار که هفتمین دوره آن در ۲ مرحله با حضور بیش از ۱۲۰ نفر در پایگاه دریایی ارتش برگزار که ۴۵ نفر موفق به شرکت در مرحله دوم (برخط) شدند و نهایتاً ۶ نفر برنده این دوره معرفی که با اهدا لوح از آنان تجلیل شد.