تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736847
شناسه : 3736847
تاریخ :
وقوع دو فقره قتل در شهرستان کوهرنگ اقتصاد ایران: شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع دو فقره قتل در شهرستان کوهرنگ و دستگیری دو متهم در این رابطه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین امجدیان صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره قتل در شهرستان کوهرنگ، شناسایی قاتل و هم‌دستان احتمالی، در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی وصول خبری مبنی‌بر قتل مادر و فرزندش در خودروی خود، مأموران پلیس آگاهی سریعاً به محل اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مقتولان در اثر برخورد گلوله به خودرو و خونریزی شدید جان باخته‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان کوهرنگ و استان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی که با انگیزه قبلی و به دلیل درگیری‌های قبلی با کمک هم‌دستان خود به دنبال خودروی مقتولان رفته و آن‌ها را به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین از قبل درگیری داشته‌اند که آن‌ها را به قتل رسانده و موجب انحراف ماشین مقتولان شده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً مأموران پلیس آگاهی استان از تردد متهمان در اصفهان مطلع شده و با همکاری مأموران استان اصفهان یک نفر از متهمان به قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و پس از شناسایی هم‌دست وی را نیز دستگیر کردند.