تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3736773
شناسه : 3736773
تاریخ :
مایکروسافت: تست فروشگاه موبایل ایکس‌باکس آغاز شده است اقتصاد ایران: همان‌طور که انتظار می‌رفت، تست فروشگاه موبایل ایکس‌باکس آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس گفته بود فروشگاه بازی‌های موبایل این شرکت در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) راه‌اندازی خواهد شد. تام وارن با انتشار پستی در ایکس، به صحبت‌های سارا باند درمورد تاریخ راه‌اندازی فروشگاه موبایل ایکس‌باکس اشاره کرد و گفت: «اکنون وارد ماه آگوست شده‌ایم و هنوز خبری از فروشگاه مذکور نیست و مایکروسافت درمورد این تأخیر توضیحی نداده است.»

اگرچه با گذشت چند روز از ماه آگوست همچنان خبری درمورد راه‌اندازی فروشگاه موبایل ایکس‌باکس وجود ندارد، طبق اعلام تام وارن، فاز تست این فروشگاه آغاز شده است.

کاری پرز، رئیس واحد ارتباطات ایکس‌باکس اعلام کرد مرحله‌ی تست فروشگاه موبایل ایکس‌باکس آغاز شده است و در آینده اطلاعات بیشتری در این‌ مورد ارائه خواهد شد. نکته‌ی مهم اینکه فروشگاه مذکور تحت‌وب است و کاربران برای استفاده از آن نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند.

مقالات مرتبط:
  • مایکروسافت به‌دنبال تصاحب سگا و بانجی برای تقویت گیم‌پس بوده است
  • ساتیا نادلا: استراتژی مایکروسافت در بازی‌های ویدیویی بر سه حوزه کنسول، رایانه و موبایل استوار است

پرز می‌گوید: «آزمایش فروشگاه موبایل مبتنی‌بر وب ایکس‌باکس آغاز شده است. کار ما به‌خوبی پیش می‌رود و در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.»

درحال‌حاضر در صفحه‌ی وب فروشگاه موبایل ایکس‌باکس عبارت Coming Soon به‌چشم می‌خورد. در این صفحه‌ توضیح داده شده است: «از مشارکت شما در برنامه‌ی Xbox Insiders متشکریم. درحال‌حاضر به این ویژگی دسترسی ندارید؛ اما حمایت شما برای ما ارزشمند است و انتظار داریم تا زمان آماده‌شدن انتشار عمومی، صبور باشید. برای دریافت به‌روزرسانی‌های بیشتر با ایکس‌باکس در ارتباط باشید.»