تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3736770
شناسه : 3736770
تاریخ :
فروش انواع ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس اقتصاد ایران: سرقت خودرو یک مسئله جدی است و متاسفانه به فراوانی شاهد آن هستیم. با ربوده شدن خودرو، علاوه‌بر اینکه ممکن است اموال خود را از دست دهید، امنیت و آرامش روانی خود را نیز از دست خواهید داد. ردیاب خودرو یکی از پیشرفته‌ترین محصولات تکنولوژی است که استفاده از آن به منظور کاهش سرقت خودرو بهینه شده است. اگرچه جی پی اس خودرو از دزدیده شدن آن جلوگیری نمی‌کند، اما شما می‌توانید بعد از سرقت و مفقود شدن خودرو به راحتی آن را ردیابی کنید. این تجهیزات حفاظتی انواع مختلفی دارد. پیام جی پی اس ضمن آشنایی با دغدغه و نگرانی‌های شما بابت دزدیده شدن ماشین، لیست جی پی اس خودرو را برایتان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این ردیاب‌های حرفه‌ای، خودروی دزدیده شده را با یک ‌اس‌ام‌اس خاموش کنید. با ما همراه باشید تا انواع ردیاب جی پی اس را در پیام جی پی اس بررسی کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اهمیت خرید ردیاب ماشین از پیام جی پی اس

سیستم جی پی اس یک سیستم موقعیت‌یابی جهانی است که به فناوری فرکانس بسیار بالا مجهز است و به راحتی می‌تواند خودرو را در موقعیت‌های مختلف ردیابی کند. این سیستم از دقت بسیار بالا در موقعیت‌یابی، پوشش سراسری، زمانبندی دقیق، دسترسی همیشگی، عدم ایجاد محدودیت در به‌کارگیری همگانی، قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف، عدم هزینه برای استفاده‌کنندگان، توانایی در استفاده همزمان با یک گیرنده و ویژگی‌های بسیار دیگر برخوردار است.

کاربرد ردیاب خودرو

کاربرد این تجهیزات ردیابی خودرو صرفا به زمان سرقت رفتن آن محدود نمی‌شود. این تجهیزات تکنولوژی برای ردیابی خودرو و مشاهده مسافتی که افراد عادی با آن طی کرده‌اند، بررسی محل ویزیتورها برای شرکت‌ها، استفاده در سرویس‌های مدرسه، آژانس و اورژانس، مشاهده توزیع‌کننده‌ها برای شرکت‌های پخش، بررسی وضعیت سلامت بیماران قلبی و آلزایمری و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود. تنها کافیست که بهترین ردیاب خودرو را بشناسید.

ویژگی ردیاب‌های پیام جی‌ پی‌ اس

چنین جی پی اس‌هایی مکان دقیق خودرو را از طریق اپلیکیشن به‌صورت لحظه‌ای فراهم می‌سازند. پیام جی پی اس انواع این تجهیزات را با کیفیت بالا و ویژگی‌های کارآمد به فروش می‌رساند و به خوبی می‌تواند دغدغه و نگرانی شما را از بابت کارایی آن مرتفع سازد. ردیاب‌های این مرجع فروش از ویژگی‌های خاصی مانند پوشش شبکه گسترده، امنیت بالا، مصرف کم انرژی و نصب و استفاده آسان برخوردار هستند. این تجهیزات امکان ردیابی دقیق، امکان نظارت بر خودرو و حتی بررسی شرایط خودرو مانند: سرعت بیش‌از حد یا توقف طولانی را فراهم می‌سازند و در شرایط خاص به راننده هشدار می‌دهند.

انواع جی پی اس خودرو

جی پی اس‌های خودرو طبق فاکتورهای مختلفی ازجمله نحوه اتصال و نوع تکنولوژی به‌کاررفته در انواع مختلفی تعریف می‌شوند. اگر این سیستم‌های ردیابی را براساس نحوه اتصال به خودرو مورد بررسی قرار دهیم، به انواع جی پی اس شارژی و غیر شارژی آهنربایی می‌رسیم. مدل غیر شارژی آن به سیستم برق خودرو متصل می‌شود و در نزدیکی سیم‌کشی خودرو نصب می‌شود؛ اما ممکن است این ردیاب‌ها به راحتی شناسایی شوند.

درصورتی‌که ردیاب‌های آهنربایی امکان اتصال به هر نقطه از خودرو را دارند و اتصال آن‌ها به سیم‌کشی برق نیازی ندارد. شما می‌توانید این تجهیزات را در هر قسمت از خودرو نصب کنید. نوع دیگر این تجهیزات از لحاظ تکنولوژی به دو مدل ردیاب‌های مجهز به فناوری جی پی اس و ردیاب‌های مجهز به فناوری فرکانس بسیار بالا تقسیم می‌شوند و هر یک مزایا و معایب خاص خود را ارائه می‌دهند. در ادامه این تجهیزات تکنولوژی را به‌صورت جامع‌تر معرفی می‌کنیم.

ردیاب آهنربایی

این نوع از جی پی اس‌ها در اندازه و سایزهای مختلفی وجود دارند و به‌راحتی روی خودروهای سبک و سنگین نصب و راه‌اندازی می‌شوند. این تجهیزات با افزایش امنیت، ردیابی خودرو، دریافت گزارش‌ها و تاریخچه سفر کارایی و عملکرد خود را ارائه می‌دهند. این تجهیزات که به‌عنوان ردیاب‌های مگنتی یا مغناطیسی هم شناخته می‌شوند، از طریق جی پی اس، ردیابی آفلاین را نیز ارائه می‌دهند. جی پی اس‌های مگنتی در برابر تغییرات آب و هوایی، سرما و گرمای شدید و رطوبت مقاومت بالایی دارند و حتی جهت حرکت خودرو، ثبت سرعت و ذخیره اطلاعات مربوط به آن را نیز انجام می‌دهند.

برای تماس با واحد فروش می‌توانید با شماره تلفن‌های 02126760023  و 02126760035 و 02188563258 تماس بگیرید.

مزایای جی پی اس آهنربایی

استفاده از این تجهیزات محافظتی برای انواع خودروهای سبک، سنگین، آمبولانس، آتش‌نشانی، کانتینرهای حمل‌ونقل در جاده، هوایی و ریلی، خودروهای اجاره‌ای، تراکتور، خودروهای نظامی و سایر وسایل نقلیه کاربرد دارد. ردیاب خودرو آهنربایی به باتری داخلی مجهز است و به سیم‌کشی برق خودرو نیازی ندارد. مهم‌ترین مزیتی که در استفاده از این سیستم محافظتی مورد توجه قرار می‌گیرد، همین نکته است. تا زمانی که ردیاب شارژ داشته باشد، به خوبی عملکرد خود را ارائه می‌دهد؛ در نتیجه اگر به هر دلیلی باتری آن از کار بیفتد یا از روی ماشین برداشته شود، این تجهیزات از کار نمی‌افتند. شما می‌توانید بعد از اتمام شارژ ردیاب، مجددا آن را شارژ کنید. وجود آنتن داخلی، میزان دقت ردیابی این تجهیزات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

فروش انواع ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

فروش انواع ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

قیمت ردیاب ماشین قابل نصب

در لیست ردیاب خودرو قابل نصب با مدل‌های تی ۵۰۰ و تی ۵۵۰ روبه‌رو خواهید شد که قیمت‌های متفاوتی دارند. قیمت این دستگاه‌ها نیز براساس کارایی و امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است. قابلیت نصب این دستگاه‌ها در هر قسمت از خودرو وجود ندارد و ممکن است راحت‌تر شناسایی شود. البته این بدان معنی نیست که این تجهیزات قابل نصب، کارایی و عملکرد مناسبی ندارند.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی انواع ردیاب خودرو پرداختیم و راجع‌به فروش آن در شرکت پیام جی پی اس صحبت کردیم. این تجهیزات تکنولوژی با قابلیت نصب روی خودروهای مختلف، امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهند و با ارائه گزارشات لحظه‌ای از مسیر حرکت و تردد خودرو و سایر وضعیت آن، کارایی خود را نشان می‌دهند. شما می‌توانید از خدمات فروش اختصاصی انواع ردیاب‌های آهنربایی و قابل نصب از طریق سیستم برق خودرو در شرکت پیام جی پی اس استفاده کنید و با استفاده از مزایای رقابتی این شرکت فروش، ردیاب‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

برای خرید کافیست لیست ردیاب خودرو در سایت شرکت را بررسی کنید و با توجه به نیاز کاربری و بودجه خود، دستگاه مناسبی را انتخاب کنید. قیمت ردیاب خودرو در این سایت فروش کاملا مشخص است. قیمت‌گذاری انواع ردیاب‌ها براساس امکانات آن‌ها و کیفیتی که دارند انجام شده و کاملا معقول است. شما می‌توانید برای آشنایی با سایر امکانات ردیاب از کارشناسان پیام جی پی اس خدمات مشاوره را دریافت کنید.

برای تماس با واحد فروش می‌توانید با شماره تلفن‌های 02126760023  و 02126760035 و 02188563258 تماس بگیرید.