تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736654
شناسه : 3736654
تاریخ :
فراخوان ۱۷ جایزه علمی برای نخبگان فارس اعلام شد اقتصاد ایران: شیراز- رئیس بنیاد نخبگان فارس با انتشار فراخوان ۱۷ جایزه علمی و بورس تحصیلی، از نخبگان و پژوهشگران استان دعوت کرد تا در این رقابت علمی شرکت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب شریف اظهار داشت: در بنیاد نخبگان استان، همواره به دنبال حمایت از نخبگان و ایجاد فرصت‌های رشد و توسعه برای آنها هستیم که در این راستا ۱۷ جایزه علمی برای حمایت از جامعه نخبگانی اعلام شده و متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه امسال از طریق آدرس الکترونیکی http://shiraz-feca.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول بر اساس این فراخوان، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، پژوهشگران، و پرستاران می‌توانند در این رقابت علمی شرکت کنند.

وی افزود: جایزه‌هایی در حوزه‌های علمی، قلب و عروق، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی مانند جایزه امید در حوزه نجوم، جایزه پروفسور عزت‌الله رئیسی در زمینه آب و جایزه پروفسور عبدالوهاب البرزی با هدف تشویق و حمایت از نخبگان جوان در راستای توسعه علمی کشور به برگزیدگان این جشنواره نشان علمی اهدا می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان فارس همچنین تاکید کرد: هدف از اعطای این جوایز، تنها قدردانی از نخبگان نیست، بلکه ایجاد انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه در استان است.

شریف از همه نخبگان و پژوهشگران استان دعوت کرد تا با مراجعه به سایت http://shiraz-feca.ir، و یا برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این مجمع به ادرس بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، باغ مهر جوان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.