تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736644
شناسه : 3736644
تاریخ :
رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد اقتصاد ایران: مشهد- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عظیمی راد صبح شنبه در آستانه روز خبرنگار طی بازدیدی از خبرگزاری مهر اظهار کرد: خبرنگار و رسانه جایگاه ویژه و مهمی در کشور دارند و در عصر حاضر، رسانه به مثابه شمشیر دولبه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر اخلاق حرفه‌ای در کار رسانه مدنظر قرار گیرد، اثرگذاری بالایی خواهد داشت، افزود: اکثریت مردم در فضای مجازی سیر می‌کنند و اگر اصحاب رسانه به درستی عمل کنند برکات خوبی دارد و در مقابل اگر اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکنند نتیجه منفی در پی دارد.

وی با اشاره به نقش هدایتگری رسانه، خطاب به اصحاب قلم گفت: رسالت شما سنگین است و درک می‌کنیم و توفیق روز افزون را مسالت داریم.

عظیمی راد نقش رسانه در افزایش سطح امید در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مردم از پیشرفت‌های نظام اطلاعی ندارد؛ از این رو باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با کمک رسانه به گوش جامعه برسانیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی حضور مسوولان و صداقت رفتاری و عملی را نیز مهم‌ترین عامل در افزایش اعتماد جامعه عنوان کرد و افزود: اولویت‌های اصلی کشور باید دغدغه مسئولین باشد و توسط رسانه منعکس شود.

وی اقتصاد را اولویت اول کشور عنوان کرد و گفت: مسوولان در این حوزه باید تلاش کنند تا امید در جامعه افزایش پیدا کند و رسانه بازتاب آن را درج کند.

عظیمی راد بیان کرد: خبرگزاری مهر، خبرگزاری ریشه دار و جهادی است و در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار دارد و امید است به همین شکل مؤثر عمل کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشهد الرضا یک کلان شهر بزرگ است، افزود: مشهد قلب تپنده ایران و جهان اسلام است. خراسان رضوی دومین استان بزرگ بعد از تهران است و ظرفیت‌های بسیاری در آن وجود دارد.

وی گفت: علیرغم اینکه مشکل نان و آب مهم است، اما به برکت وجود مقدس امام رضا (ع) و عنایت اهل بیت (ع) بحران در این شهر وجود ندارد.

عظیمی راد بیان کرد: مجمع نمایندگان استان در گذشته به طور جدی فعال نبوده است اما در حال حاضر به لحاظ ساختاری و شکلی فعال شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به پیگیری هر چه بیشتر معضلات مشهد اشاره کرد و گفت: در شهر مشهد بین نمایندگان وحدت رویه وجود دارد. بحران آب و اتباع از مسائل کلان شهر هستند که باید در اولویت قرار گیرند.

وی ابراز کرد: چون بیشترین حجم توجه نمایندگان به مشهد است و به کلات توجه نشده است؛ از این نظر کلات مظلوم تر از مشهد است و خبر امیدوار کننده این است که در کلات اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عظیمی راد گفت: در خصوص مسائل و مشکلات مشهد و کلات، اعتبارات خوبی گرفتیم و بخشی نقد شده است و تلاش خود من و نمایندگان بر این است که شهر امام رضا (ع) نمایندگان خوب و شایسته داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خراسان رضوی، گره گشایی در حوزه کشاورزی و مجموعه سوخت صورت گرفته و مشکل فروش جوی کشاورزان با پیگیری وزیر برطرف شد. اخیراً در جلسه‌ای که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، مسائل و مشکلات مشهد پیگیری شد.

وی اظهار کرد: ما برای حل مشکلات مردم مشهد باید بجنگیم و جنگ به معنای تلاش مستمر و پیگیری است.