تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3736625
شناسه : 3736625
تاریخ :
راست افراطی در ونزوئلا از سوی صهیونیسم جهانی حمایت می‌شود اقتصاد ایران: رئیس جمهور ونزوئلا گفت که صهیونیستم جهانی، از جریان راست افراطی در کشورش حمایت مالی می‌کند و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پشت پرده تلاش برای کودتا در ونوزئلا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که اخیرا در انتخابات ریاست جمهوری مجددا پیروز شده است، گفت که راست افراطی در ونزوئلا از سوی صهیونیسم جهانی حمایت می‌شود.

مادورو در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت که صهیونیستم جهانی، از جریان راست افراطی در کشورش حمایت مالی می‌کند و در پشت پرده تلاش برای کودتا در ونوزئلا، تأثیر صهیونیسم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

او در این گفت‌وگو به پیروزی خود در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: پیروزی ما در ونزوئلا بزرگترین دلیل بر این مدعا است که مردم برای استقلال، عزت و آینده خود چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که نسل کشی وحشتناکی که بعد از هیتلر به وسیله رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌شود را محکوم می‌کند و افزود که ونزوئلا برای همیشه در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

مادورو اظهار داشت که از آرمان‌های عربی و اسلامی که دیر یا زود پیروز خواهد شد حمایت می‌کند و اظهار امیدواری کرد که امید، قدرت و حق زندگی از درون رنج‌ها بیرون خواهد آمد.

رئیس جمهور ونزوئلا در این گفت‌وگو گفت که پس از پیروزی در انتخابات پیام‌های تبریک دریافت کرده و به اجلاس بریکس دعوت شده است. وی ادامه داد: جهان دیگر به تصمیم واشنگتن یا راست افراطی سرمایه داری وحشی و نئوفاشیسم وابسته نیست.

نیکلاس مادورو پس از شمارش بیش از 80 درصد آرا برای سومین بار موفق شد در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور آمریکای لاتین به پیروزی دست پیدا کند. هزاران نفر شامگاه دوشنبه بعد از موضع‌گیری ایالات متحده به خیابان‌های «کاراکاس»، پایتخت ونزوئلا آمدند.

برخی از تظاهرات‌کنندگان از حاشیه‌های کوه‌هایی که این شهر را در بر گرفته‌اند به‌سمت کاخ ریاست‌جمهوری حرکت کردند. مخالفان دولت ونزوئلا طبق سیاق گذشته مدعی تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری شده و مدعی شده‌اند «ادموندو گونزالز» با کسب 73.2 درصد از آرای رأی‌دهندگان به پیروزی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/