تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3736595
شناسه : 3736595
تاریخ :
تهران طی روزهای آینده گرم‌تر خواهد شد اقتصاد ایران: کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایشی دما در بیشتر نقاط کشور و به‌ویژه در نیمه شمالی خبر داد و گفت: تهران نیز در روزهای آینده گرم‌تر خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز (شنبه، ۱۳ مردادماه) و فردا (یکشنبه، ۱۴ مردادماه) در برخی نقاط شمال غرب و سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در چند روز آینده برای جنوب کشور در برخی مناطق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، و جنوب کرمان برای بعدازظهر و شب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه نیز بارش‌های موسمی برای جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها در روزهای یاد شده تشدید خواهد شد.

گودرزی در ادامه توضیح داد: در چند روز آینده در شرق و بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش بادهای شدید و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت که می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا شود.

وی ادامه داد: همین‌طور از امروز تا روز سه‌شنبه، دما در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه برای نیمه شمالی کشور افزایشی خواهد بود و هوا گرم‌تر می‌شود.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب‌های کشور نیز تصریح کرد: از امروز تا روز دوشنبه آب‌های جنوب کشور مواج خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: در تهران نیز برای ساعات بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال خیزش گردوخاک در بخش‌های جنوبی و غربی وجود دارد. همچنین بیشینه دمای تهران به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد و پیش‌بینی‌ها از افزایش دمای تهران در روزهای آینده حکایت دارد.