تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3736583
شناسه : 3736583
تاریخ :
در شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد دوسویه مجلس و دولت هستیم اقتصاد ایران: عصو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با وحدت مجلس و دولت وفاق ملی به آن چیزی که مدنظر اهداف کلی نظام است می‌توان دست پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

حبیب قاسمی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره مهمترین گذاره دارای اهمیت در آغاز دولت چهاردهم گفت: یکی از مسائل دارای اهمیت در پیشبرد اقدامات هر دولتی که رهبری نیز بر آن تأکید کردند بحث اتحاد قوای سه‌گانه است، در این راستا ما نیازمند اتحاد و همدلی مجلس و دولت برای پیشبرد بهتر امور هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: مجلس و دولت به عنوان دو بال بایستی برای اجرای درست، دقیق و به موقع قوانین در کشور در کنار هم باشند تا به این وسیله بتوان مشکلات مردم را حل کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: با وحدت مجلس و دولت وفاق ملی به آن چیزی که مدنظر اهداف کلی نظام است می‌توان دست پیدا کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: گام مهم دیگر که در اولویت دولت است، معرفی سریع کابینه پیشنهادی به مجلس است تا نمایندگان ملت نیز در اسرع وقت اقدام به بررسی رزومه و سوابق کاری این افراد کنند و به مرحله رای اعتماد و استقرار نهایی دولت برسیم.

قاسمی در ادامه متذکر شد؛ در چند ماه گذشته بعد از شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی کار‌ها طبق روال همیشه پیش نرفته و شاهد وقفه‌ای در اداره امور و پیشبرد قوانین و اسناد بالادستی بوده‌ایم چرا که به هر حال دولت موقت نیز اختیاراتی به اندازه دولت مستقر نداشته است تا بتواند امور را پیش ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه به رئیس جمهور توصیه کرد که افرادی به عنوان وزیر پیشنهادی به کابینه دولت معرفی می‌شوند، علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های مورد تأکید رهبری از تخصص لازم در حوزه مربوطه برخودار باشند.

قاسمی در ادامه بیان کرد: مهمترین اولویت دولت چهاردهم هم باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد و حل مشکلات معیشتی در سریع‌ترین زمان ممکن باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برای حل این مشکلات بایستی مسئولان عالی رتبه به حل مشکلات ریشه‌ای اقتصاد اقدام کنند.

انتهای پیام/