تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736548
شناسه : 3736548
تاریخ :
محرومیت‌زدایی هدف اصلی گروه‌های جهادی اقتصاد ایران: شهرکرد-مسئول پیگیری‌های ستاد مرکزی تیپ جهادی مستضعفین گفت: خدمت رسانی و محرومیت زدایی هدف اصلی گروه های جهادی بسیج سازندگی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عماد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی دیگر از اردوهای مجموعه تیپ جهادی مستضعفین با همکاری مؤسسه سلامت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان چهارمحال و بختیاری شهر چلیچه به اتمام رسید.

وی بیان داشت: در این اردو ۳ روزه با اعزام بیش از ۳۰ نفر تیم پزشکی و دندانپزشکی بالغ‌بر ۳ هزار خدمت شامل خدمات متخصص زنان و ماما، سونوگراف، چشم‌پزشک، ویزیت پزشک عمومی و ارائه دارو رایگان، ویزیت روان‌شناس، خدمات دندانپزشکی شامل خدمات کشیدن، ترمیم به‌صورت آمال گام و کامپوزیت و آموزش بهداشت دهان و دندان به مردم عزیز ارائه شد.

گفتنی است؛ شهر چلیچه برای اولین بار شاهد نیروهای جهادی در شهرشان بودند.

مجموعه تیپ جهادی مستضعفین با اعزام تیم بهداشت و درمان و دندانپزشکی و هم افزایی و همکاری با ارگان‌های مختلف بیش از ۷۵ عملیات در این حوزه انجام داده است.

مأموریت مجموعه تیپ اعزام نیروی جهادی به مناطق محروم تمام استان‌های کشور می‌باشد و تاکنون بیش از ۵۰ نقطه محروم در کشور عملیات پزشکی و دندانپزشکی انجام داده است.

چلیچه شهری در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری است.