تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736547
شناسه : 3736547
تاریخ :
۲۰ درصد پرونده های طلاق در مازندران منجر به سازش شد اقتصاد ایران: ساری- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران از ارجاع سه هزار و ۴۸۳ فقره پرونده به مراکز مشاوره خبر داد و گفت: امسال ۲۰ درصد پرونده های طلاق منجر به سازش د.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: در سه ماه سال جاری تعداد ۳ هزارو ۴۸۳ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۲ هزار و ۶۲۵ فقره مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد ۵۱۴ فقره معادل ۲۰ درصد پرونده‌های طلاق در مازندران پرونده منجر به سازش شده است.

وی همچنین با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان در حال فعالیت هستند، گفت: ۱۴۶ فقره پرونده به این مراکز درسه ماه نخست وارد شده است و تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سه ماهه گذشته ۷۷۰ مورد بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.