تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3736539
شناسه : 3736539
تاریخ :
اولین تصویر واقعی پیکسل ۹ پرو فولد گوگل فاش شد اقتصاد ایران: شخصی در تایوان حین استفاده از پیکسل ۹ پرو فولد با قاب رسمی گوگل دیده شده است؛ این گوشی نسل دوم تاشدنی‌های غول آمریکایی به شمار می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کمتر از دو هفته تا رویداد سخت‌افزاری گوگل باقی مانده است؛ رویدادی که در آن بادز، ساعت، و گوشی‌های جدید گوگل رونمایی خواهند شد. طبق معمول در این فاصله تا رویداد تقریباً تمام مشخصات ۴ عضو خانواده پیکسل ۹ افشا شده‌اند و حالا همه منتظر تصاویری از نسخه‌ی واقعی گوشی‌های این خانواده هستند.

با توجه به زمان اندکی که تا رونمایی پیکسل‌های جدید باقی مانده است، اتفاق دور از ذهنی نیست که افرادی در حال استفاده روزمره از گوشی‌های جدید گوگل دیده شوند. همان‌طور که در تصویری جدید، فردی در یک کافی‌شاپ در تایوان در حال استفاده از این گوشی با قاب رسمی آن مشاهده می‌شود.

پیکسل ۹ پرو فولد نسل دوم گوشی‌های تاشدنی گوگل محسوب می‌شود که اکنون منتظر رونمایی آن در رویداد سخت‌افزاری گوگل هستیم. اطلاعات فاش‌شده و رندرهای رسمی منتشرشده توسط کالیفرنیایی‌ها نشان می‌دهد گوشی جدید گوگل نسبت به نسل قبل باریک‌تر خواهد بود. این موضوع در تصویری که در فیس‌بوک توسط یکی از کاربران منتشر شده نیز مشهود است.

تصویر واقعی گرفته شده از گوشی گوگل پیکسل ۹ پرو فولد در تایوان
FaceBook

اگرچه ما اطلاعاتی از عکاس و همچنین صاحب گوشی نداریم، اما طبق شنیده‌ها این عکس در یک کافی‌شاپ استارباکس در تایوان گرفته شده است. همچنین فقط یک عکس از دستگاه موجود است که معقول به نظر می‌رسد؛ چون به احتمال زیاد عکاس قصد داشته تا این عکس را به صورت مخفیانه بگیرد.

با توجه به طراحی خاص ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو فولد و لوگو گوگل روی قاب محافظ گوشی، جای تعجب ندارد که فردی عادی این گوشی را شناخته باشد. این عکس اطلاعات مفید جدیدی را در اختیار ما نمی‌گذارد اما اولین تصویر واقعی از گوشی گوگل است که با قاب رسمی‌اش در اختیار داریم.

آن‌گونه که در تصویر مشخص است گوشی دارای رنگ مشکی و گارد سیلیکونی آن کرمی رنگ است. تشخیص ضخامت گوشی از روی این عکس کار دشواری است؛ اما به نظر می‌رسد به اندازه‌ای ضخیم باشد که هنگام قرار گرفتن روی میز شرایط پایداری داشته باشد، اما ممکن است بدون این قاب گوشی روی میز مقداری لق بزند.

مقاله‌ی مرتبط
  • رندرهای باکیفیت پیکسل ۹ پرو فولد، طراحی و رنگ‌بندی تاشدنی گوگل را نشان می‌دهند
  • تصاویر لو‌رفته پیکسل ۹ پرو فولد، بدنه باریک گوشی را نمایش می‌دهند
  • پیکسل ۹ پرو فولد یکی از باریک‌ترین و سنگین‌ترین تاشدنی‌های بازار خواهد بود

این عکس علاوه‌بر ضخامت گوشی، ظاهر پشت گوشی در حالت باز، برآمدگی مربعی دوربین‌ها، صفحه‌نمایش بیرونی کشیده‌تر، دوربین سلفی با پانچ هول دایره‌ای‌شکل و دکمه‌های کناری را نشان می‌دهد؛ همچنین با دقت بیشتر به تصویر می‌توان بریدگی‌هایی را که قاعدتاً مربوط به اسپیکر و میکروفون هستند، در قسمت بالایی قاب گوشی دید.

با توجه به تصاویر و اطلاعات بسیار زیادی که از تاشدنی جدید گوگل منتشر شده است، نیازی نیست تا از تخیل خود برای تصویرسازی قسمت جلوی دستگاه یا حدس زدن مشخصات فنی آن استفاده کنیم؛ حتی جزئیاتی مانند مشخصات نمایشگر و دوربین و قیمت گوشی جدید گوگل نیز پیش از این افشا شده‌اند. اکنون فقط باید چند هفته منتظر باشیم تا بتوانیم نسخه‌ی واقعی آن را پس از عرضه به بازار در اختیار داشته باشیم.