تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736508
شناسه : 3736508
تاریخ :
آخرین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جای خالی خود برای لیست بازیکنان این تیم را به یک پست خاص اختصاص داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران ادامه دارد تا تیم‌ها آخرین تلاش خود برای پر کردن جای خالی نفرات فصل گذشته را انجام دهند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با خداحافظی اوسمار ویه را مجبور به انتخاب خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید خود شد. این تیم سپس به خاطر جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مهدی عبدی، علی نعمتی، وحدت هنانوف و محمد میلاد سورگی با مشکلات جدی روبرو شد اما خیلی زود نفراتی همچون فرشاد احمدزاده، علی علیپور، الکسیس گندوز، یعقوب براجعه و ایوب العملود را جذب کرد تا مرهمی بر زخم جداشده‌ها باشند.

با این حال سرخ‌ها همچنان در جذب بازیکن فعال هستند تا یک بازیکن خارجی دیگر را هم به لیست خود اضافه کنند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در آخرین جلسه خود با مدیران باشگاه اعلام کرده است تنها نیاز به دفاع چپ تخصصی با ویژگی‌های اضافه شدن به خط حمله دارد تا تکلیف آخرین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی نیز مشخص شود.

از این رو دو گزینه خارجی در حال مذاکره با پرسپولیس هستند تا بتوانند قبل از ۲۵ مردادماه زمان رسمی آغاز رقابت‌های لیگ برتر به جمع سرخپوشان اضافه شوند. «اسلات ناگی» بازیکن تیم ملی مجارستان به همراه یک وینگر برزیلی از گزینه‌های مورد تأیید کادر فنی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم هستند.

بنابراین پرسپولیس دیگر نیازی به جذب مهاجم خارجی در خود حس نمی‌کند تا این تیم تکلیف خود را در ادامه مسیر نقل و انتقالاتی بداند.