تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736498
شناسه : 3736498
تاریخ :
تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه اقتصاد ایران: اراک- ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی حماس ،‌ به طور حتم تاوان سخت و سنگینی برای جنایتکاران به دنبال خواهد داشت و اسرائیل را به پایان راه خود نزدیک تر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- ترور شهید اسماعیل هنیه خشم عدالت خواهان را برانگیخته است و همگان تاکید دارند که رژیم صهیونیستی به عنوان عامل این ترور، به پایان راه خود نزدیک است.

رژیم صهیونیستی به پایان راه خود رسیده است

امام جمعه موقت اراک در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: رژیم صهیونیستی به پایان راه خود رسیده است.

تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه

حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت و شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: اسماعیل هنیه از دوران نوجوانی تا لحظه شهادت یک مبارز جدی بوده و مانند یک مجاهد در راه آرمان‌های خود که برگرفته از بصیرت و یقین بود، فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه عملکرد شهید هنیه، بر اساس یقین و باور بوده و در این مسیر کوتاه نمی‌آمد، ادامه داد: شهادت ایشان به دست یک رژیم سفاک، جنایتکار و خونخوار صورت گرفت و باید اذعان کرد که پایه این رژیم بر اساس تخریب، اشغال، ترور، قتل و خونریزی شکل گرفته و به نظر می‌رسد در آینده نیز این رژیم غاصب، این مسیر را ادامه می‌دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که به پایان راه نزدیک شده و هرکس به ظلم و ستم دست زده و در این مسیر گام بردارد، عمر وی کوتاه خواهد بود.

عبداللهی با اشاره به اهداف چندگانه رژیم صهیونیستی از این اقدام، تصریح کرد: دشمن به تعبیر خود ایران را رأس اژدها می‌داند و به دنبال قدرت‌نمایی برای ایران و جبهه مقاومت است، افرادی که به دنبال مطرح کردن صحبت‌های نفاق‌آلود در جامعه و فضای مجازی هستند، در راستای اهداف ستون پنجم دشمن گام برمی‌دارند چرا که می‌خواهند اصل موضوع را به حاشیه برده و انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه بروند.

وی گفت: عده‌ای با مطرح کردن صحبت‌های نفاق‌آلود به دنبال این هستند اتحادی که در جامعه به واسطه اینگونه اتفاقات و جنایت‌ها پیش می‌آید، تحت‌الشعاع قرار دهند و نگذارند که مردم یکصدا و متحد در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.

وی ادامه داد: به طور حتم با هوشیاری مردم نقشه‌های شوم دشمن خنثی و خون شهید هنیه‌ها جوشش پیدا کرده و به واسطه این خون، هزاران هزار رزمنده و مبارز از مقاومت و فلسطین پشتیبانی کرده و به زودی شاهد پیروزی رزمندگان فلسطینی خواهیم بود.

ترور اسماعیل هنیه نشان از عجز رژیم صهیونیستی دارد

تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه نشان از عجز رژیم صهیونیستی دارد و برکت خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه به طور حتم ملت ایران، فلسطین و رزمندگان مقاومت را مصمم‌تر می‌کند تا رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند.

سردار محمدرضا عسگری گفت: مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقامت، پس از انجام عملیات طوفان الاقصی مصمم‌تر شدند و رژیم صهیونیستی را تا لبه پرتگاه بردند و حضور آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی به مثابه یک تنفس مصنوعی برای رژیم غاصب بود.

وی گفت: با ترور شهید سردار سلیمانی و هنیه، ملت‌های مسلمان به طور حتم از پای نخواهد نشست و افراد دیگری جایگزین رزمندگان حماس می‌شوند به گونه‌ای که اکنون خالد مشعل پرچم را گرفت.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان گفت: رزمندگان حماس نسبت به قبل برنامه ریزی مناسب‌تری دارند و رژیم صهیونیستی را به ورطه نابودی و نیستی خواهند کشاند.

سردار عسگری گفت: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت از جمله سردار سلیمانی، عماد مغنیه و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و ابومحسن فرمانده ارشد حزب‌الله در لبنان، باعث عزت و بزرگی بیشتر محور مقاومت شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد تا پرچم توحید و پیروزی را بر فراز قدس شریف برافراشته سازد.

مسببان ترور اسماعیل هنیه منتظر پاسخ سخت باشند

تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: یکی از حوادث بسیار تلخ و غم انگیز شهادت اسماعیل هنیه است چرا که متأسفانه شخصیتی که سال‌ها عمر خود را در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه سپری کرده بود و برای شرکت در آئین تحلیف رئیس جمهور، مهمان کشورمان بود مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

حجت الاسلام هادی خلیلی با اشاره به اعلام همبستگی با مردم غزه و فلسطین و انزجار از تمام تروریست‌ها، گفت: تمام افرادی که مسبب این حادثه بودند منتظر پاسخ سخت امت حزب الله و مردم مسلمان باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مردم ایران و فلسطین بصیر هستند و بر این امر واقف هستند که این رویداد هیچ خللی در اتحاد و همبستگی آنها ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: هدف ملت‌های مسلمان به صورت واحد هم دفاع از مظلوم و رویارویی با ظالم است و با انسجام، همدلی و همبستگی باید تمام ظرفیت‌ها را در این راستا به کار گیریم و با هوشیاری اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

شهادت اسماعیل هنیه همبستگی ملل مسلمان را افزایش می‌دهد

تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت ناجوانمردانه چهره برجسته و ارشد مقاومت اسلامی، نشانگر درماندگی رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با مردم بزرگ فلسطین است و به طور حتم منجر به نابودی آنها و در نهایت، سبب پیروزی مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

سید محمد جمالیان افزود: شهید اسماعیل هنیه، مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های بسیار در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ترور مهمان مبارز، اسماعیل هنیه گفت: حمایت از جبهه مقاومت و انتقام شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم جنایتکار صهیونیستی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مورد تاکید است.

جمالیان تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و با شهادت اسماعیل هنیه، همبستگی و همدلی این دو ملت افزایش می‌یابد.

شهید هنیه به یک مکتب تبدیل شده است

تاوان سخت در انتظار عاملان ترور شهید هنیه/ اسرائیل در پایان راه

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت از جمله سردار سلیمانی، عماد مغنیه و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و ابومحسن فرمانده ارشد حزب‌الله در لبنان، باعث عزت و بزرگی بیشتر محور مقاومت شد.

ابوالفضل ربیعی افزود: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری چهره تبهکارانه خود را نشان داد و باید اذعان کرد اسرائیل اشتباه استراتژیکی را انجام داد چرا که ایرانیان مهمان را بر خود مقدم می‌دانند و تاکید رهبر معظم انقلاب بر انتقام سخت، گواه این موضوع است.

وی گفت: اکنون شهید هنیه به یک مکتب تبدیل شده و شهادت این مرد خدا پرچم مقاومت را بالا برده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهادت مظلومانه سردار جبهه مقاومت، اسماعیل هنیه، به دست مستکبران همچون همرزمان شهیدش سردار حاج قاسم سلیمانی و مهدی المهندس جریان جبهه مقاومت را وارد مرحله‌ای جدید و حساس در مسیر تاریخ مبارزات خود کرده و به طور حتم به فروپاشی رژیم جنایتکار صهیونیستی شتاب بخشیده است.

خون انسان‌های مظلوم هدر نخواهد رفت

یکی از بازماندگان دوران دفاع مقدس نیز گفت: ملت بزرگ ایران و جهان از سیره اهل بیت پیروی می‌کنند و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، ملت ایران با کشتن بیدارتر می‌شوند.

نجیمی افزود: مهم‌ترین بخش فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت آن است که بیداری ملل اسلام و آزادگان جهان را به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه ایجاد کنیم در غیر این صورت هدف قرار دادن یک پایگاه و کشتی نمی‌تواند قطره‌ای از خون شهدا را جبران کند.

وی گفت: خون انسان‌های مظلوم هدر نخواهد رفت و به طور حتم این خون‌ها وحدت ملی را در جبهه مقاومت تقویت خواهد کرد.