تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736439
شناسه : 3736439
تاریخ :
طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شد اقتصاد ایران: ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا فلاحی عنوان کرد: بر مبنای پیش بینی‌ها و اهداف توسعه شهری در یک دوره ۱۰ ساله و به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهرهای سرابله و ایوان و تأمین نیازمندی‌های مردم این دو شهر، طرح جامع این دو شهر ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهر سرابله با الحاق بیش از ۷۰ هکتار زمین و طرح جامع ایوان با الحاق بیش از ۱۰۰ هکتار مصوب و ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده ایلام، استاندار محترم، شهرداران و شوراهای دو شهر سرابله و ایوان و همراهی مشفقانه معاونت‌های شهرسازی و معماری و پارلمانی و حقوقی وزارت راه و شهرسازی این مهم صورت گرفت.

فلاحی یادآور شد: الحاق ۳ هکتار از زمین‌های موسوم به زمین‌های کارکنان منابع طبیعی و ضلع جنوبی بلوار فاتحان میمک به مساحت ۱۵ هکتار به شهر سرابله و ۱۷ هکتار از اراضی واقع در ضلع جنوب غربی شهر ایوان که دارای توافقنامه قانونی مالکین با شهرداری باشند به شهر ایوان از مهم‌ترین الحاقات نقشه‌های جامع شهری سرابله و ایوان بود که یا قبلاً حذف شده بودند و یا سال‌ها معطل مانده بودند.

گفتنی است دکتر سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام با پیگیری‌های مستمر خود در وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات مردم این دو شهر ایفا کرد.