تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736437
شناسه : 3736437
تاریخ :
امدادرسانی به فرد حادثه دیده در کوه سبلان اقتصاد ایران: مشگین شهر _ رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر گفت : به فرد حادثه دیده در کوه سبلان به موقع امدادرسانی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اصغر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نجات گران جمعیت هلال احمر مشگین شهر، مرد ۴۰ ساله اهل تهران که در ارتفاعات کوه سبلان دچار افت شدید فشار و کمبود اکسیژن بود را نجات دادند.

وی افزود: ساعت ۹:۳۰ روز جمعه ۱۲ مرداد، پیرو تماس مردمی با شماره ۱۱۲ ندای امداد معاونت امداد و نجات استان مبنی بر افت فشار و کمبود اکسیژن یک مرد ۴۰ ساله در ارتفاعات کوه سبلان، بلافاصله یک تیم کوهستان و یک تیم پشتیبان با ۸ نفر نیروی عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر با دو دستگاه خودروی امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

رئیس هلال احمر مشگین شهر ادامه داد: فرد مصدوم که دچار کمبود اکسیژن و افت فشار شده بود پس از اقدامات اولیه توسط نجات گران تیم کوهستان جمعیت هلال شهرستان مشگین شهر به شابیل انتقال داده شده و جهت تکمیل مراحل درمانی و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

وی گفت: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.