تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3736434
شناسه : 3736434
تاریخ :
حماس همچنان قدرت انجام حمله‌های موشکی علیه «اسرائیل» را دارد اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که با وجود گذشت نزدیک به ده ماه از جنگ علیه نوار غزه، حماس نشان داد که با شلیک موشک به شهرک‌های اشغالی همچنان از توانمندی نظامی بالایی برخوردار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک سایت صهیونیستی به قدرت موشکی جنبش حماس با گذشت نزدیک به ده ماه از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه اذعان کرد.

شبکه تلویزیونی «کان» عبری در گزارشی اعتراف کرد در سایه از سرگیری حملات موشکی گروه‌های فلسطینی از داخل نوار غزه، ارزیابی‌ها نشان می‌دهند که این گروه‌ها همچنان دارای موشک کوتاه برد و موشک دور برد در اختیار دارند.

در همین ارتباط، شبکه قدس الاخباریه شامگاه امروز جمعه گزارش داد که شبکه تلویزیونی کان عبری در گزارشی اذعان کرد که با وجود سپری شدن ۳۰۲ روز از جنگ غزه، جنبش حماس همچنان از توانمندی موشکی بالایی برخوردار است و دلیل آن هم امروز، شلیک ۲۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های مجاور (فلسطین اشغالی) بود.

پیش از این، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که امروز گروه‌های مقاومت فلسطین از نوار غزه شهرک‌های صهیونیستی مجاور را موشک باران کردند که سامانه گنبد آهنین تنها یک موشک را رهگیری کرد.

موشک باران مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه در اوج بمباران این باریکه نشان دهنده شکست عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برای به دست گرفتن کنترل این منطقه است.

پیشتر، رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی انتقادی از عملکرد ارتش همزمان با بمباران مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی از سوی گروه‌های مقاومت در غزه تاکید کردند که به تازگی ارتش اسرائیل گزارش داده که توان گروه‌های مقاومت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما با وجود این ادعای ارتش حماس در حال پرتاب ده‌ها موشک به اراضی اشغالی است و وقت آن رسیده که از توهین و دروغ به خودمان دست برداریم.