تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3736428
شناسه : 3736428
تاریخ :
اولین آیپد تاشدنی اپل احتمالا دیرتر از انتظار عرضه می‌شود اقتصاد ایران: پیش‌از این انتظار داشتیم آیپد تاشدنی اپل در سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار شود اما براساس ادعای تحلیلگران، این محصول با تأخیر عرضه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بر اساس اظهارات اخیر جف پو، تحلیلگر نام‌آشنای Haitong، به‌نظر می‌رسد اولین دستگاه تاشدنی اپل با تأخیر عرضه شود و برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی، در سال ۲۰۲۵ شاهد تولید انبوه آن نباشیم.

جف پو انتظار دارد علاقه به دستگاه‌های اپل با محصولاتی مانند آیفون ۱۷ و هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) افزایش یابد؛ اما تأخیر در عرضه‌ی آیپد تاشدنی اتفاقی خلاف این روند محسوب می‌شود.

به‌نوشته‌ی ITHome، منظور سرمایه‌گذاران یا تحلیلگران از اصطلاح تأخیر در عرضه‌ی محصولات، این است که تاریخ عرضه‌ی مورد انتظار محصول به‌دلیل مشکلات فرایند تولید یا موارد دیگر به آینده موکول شده است.

پو در گزارش‌های قبلی خود با اشاره به شواهد وجود دستگاه‌های تاشدنی در زنجیره‌ی تأمین اپل، اعلام کرده بود اولین محصولات تاشدنی این شرکت در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ وارد فاز تولید انبوه خواهند شد. او در آن زمان گفته بود اپل احتمالاً پیش از عرضه‌ی گوشی آیفون تاشدنی در اواخر سال ۲۰۲۶، از آیپد یا مک‌بوک تاشدنی رونمایی خواهد کرد.

مقالات مرتبط:
  • آیفون تاشو نه! اپل روی آیپد تاشو کار می‌کند
  • نمایشگر تاشو بدون چین‌خوردگی؛ اپل اختراع جدیدی برای آیفون و آیپد ثبت کرد

جف پو مدتی قبل گفته بود تولید یکی از دستگاه‌های تاشدنی اپل با نمایشگر ۲۰٫۳ اینچی در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد که زودتر از انتظارات قبلی بود. به‌هرحال، این تحلیلگر اکنون باور دارد اپل به‌دلیل مشکلات دوام نمایشگر، در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۶ قدم به بازار دستگاه‌های تاشدنی خواهد گذاشت.