تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736422
شناسه : 3736422
تاریخ :
یکه‌تازی گیتی پسند در صدر جدول لیگ برتر+ فیلم اقتصاد ایران: تیم گیتی‌پسند عصر جمعه در چارچوب روز دوم هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه «پیروزی» اصفهان با برتری ۲ بر یک مقابل فولاد هرمزگان توانست با کسب همه امتیازات ممکن تا اینجای لیگ برتر، به تنهایی در صدر جدول یکه تازی کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رقابت‌های روز پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه‌های کشور عصر جمعه با حضور هشت تیم در شهرهای اصفهان، ساوه، اراک و بندرعباس از ساعت ۱۶ پیگیری شد و در مهمترین دیدار، تیم اصفهانی گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی این شهر در حضور طرفداران خود به مصاف فولاد هرمزگان رفت که در یک دیدار تماشایی توانست ۲ بر یک میهمانش را با شکست بدرقه کند.

ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه شامل مسعود محمدی، محمد سنگ‌سفیدی، علیرضا خلیلوند، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی‌پور، سعید احمدعباسی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، جواد صفری ، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و شایان اکبری بود.

در دقیقه ۶ نیمه نخست در حالی که نتیجه بدون گل تساوی دنبال می‌شد در مهمترین اتفاق در برخورد بازیکنان ۲ تیم، کاپیتان تیم فولاد هرمزگان بشدت مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

در واپسین دقیقه‌های نیمه نخست محمدحسین درخشانی سرانجام موفق شد قفل دروازه‌ تیم فولاد هرمزگان را بشکند و گیتی‌پسند با همین تک گل در پایان نیمه نخست، پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم و تا دقیقه ۱۵ هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه‌های یکدیگر خلق کردند که در این بین موقعیت‌های شاگردان محمد کشاورز بیشتر و خطرناکتر بود اما ۱۰دقیقه ابتدایی این نیمه،گلی در بر نداشت.

سرانجام در نیمه دوم و در دقیقه ۱۳ یاران فولاد هرمزگان توانستند دروازه باقر محمدی دروازه‌بان ملی پوش گیتی پسند را باز کرده و گل تساوی را به ثمر برسانند.

دقیقه ۱۹ مسابقه در حالی که گیتی‌پسند بازی پنج نفره را دستور کار قرار داده بود، محمدرضا سنگ‌سفیدی گل دوم را برای مشکی‌پوشان اصفهانی به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت.

فیلم زیر روایت محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از دیدار مهم امروز تیمش در مقابل فولاد هرمزگان است.

عصر امروز تیم پالایش نفت اصفهان دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال در بندرعباس به مصاف تیم هم‌ خانواده خود پالایش نفت بندرعباس رفت که این بازی را با نتیجه چهار بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

هم‌اکنون گیتی پسند با ۱۲ امتیاز از چهار بازی و تفاضل گل ۱۵ در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم پالایش نفت اصفهان با صفر امتیاز و تفاضل منفی ۱۰ در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

یکه‌تازی گیتی پسند در صدر جدول لیگ برتر فوتسال + فیلم