تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736416
شناسه : 3736416
تاریخ :
ملایر میزبان نشست تخصصی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان اقتصاد ایران: همدان-ملایر میزبان نشست تخصصی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا سپهری نیا عصر جمعه در نشست تخصصی بدنسازی و پرورش اندام استان همدان در ملایر ضمن قدر دانی از همکاری و حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان خواستار همکاری مستمر و پیگیری‌های رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در راستای توسعه و احیا مجدد این هیئت در شهرستان ملایر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از یاری خواست با بررسی‌های لازم در کل استان نسبت به تعیین تکلیف شهریه باشگاه‌ها به صورت یکسان، توزیع عادلانه اعتبارات و تجهیزات و رصد باشگاه‌ها در رعایت قوانین و مقررات ثبت باشگاهی اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد اعتراضات مردمی در مورد باشگاه‌ها به ویژه نرخ شهریه نباشیم.

یاری رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش‌ها و پیگیری‌های بی وقفه ریاست اداره ورزش و جوانان در عرصه توسعه ورزش شهرستان همکاری کامل خود را با هیئت جدید بدنسازی و پرورش اندام ملایر اعلام کرد و از رؤسا و اعضا این هیئت در کل استان که مهمان ملایری‌ها بودند خواست تا با رعایت دقیق قوانین باشگاهی در راستای ورزش همگانی و حرفه‌ای این رشته ورزشی همراه با اخلاق مداری و سازمان دهی مربیان و نیز تلاش در اجرا و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و قهرمان پروری گام‌های مثبتی بردارند تا در آینده شاهد شکوفایی و توسعه این رشته ورزشی در ملایر و کل استان باشیم.

حاضرین در این نشست نیز هرکدام به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای هر چه بهتر شدن فعالیت آن در کل استان پرداختند و همکاری همه جانبه مسئولین شهرستانها را خواستار شدند.

در پایان این نشست نیز احکام اعضا و کمیته‌های جدید این هیئت در استان همدان و شهرستان ملایر همچنین حکم ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام به آقای علیرضا رضایی با حضور مسئولین حاضر اهدا شد.