تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736396
شناسه : 3736396
تاریخ :
برنامه روز هشتم/ در انتظار عملکرد مطلوب سه ورزشکار ایران اقتصاد ایران: در هشتمین روز از بازیهای المپیک پاریس سه ورزشکار در سه رشته دوومیدانی، دوچرخه سواری و فینال تیراندازی زنان به مصاف رقبای خود می روند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فردا شنبه سیزدهم مردادماه و در هشتمین روز از سی و سومین دوره بازیهای المپیک پاریس سه ورزشکار کشورمان در رشته های دوومیدانی و دوی ۱۰۰ متر مردان، دوچرخه سواری استقامت جاده و در نهایت هانیه رستمیان که با تاریخ سازی راهی فینال تپانچه بادی زنان شده است با رقبای خود روبرو می شوند.

کاروان ایران با راهیابی هانیه رستمیان به فینال این بازیها امیدوار است تا بعد از یک هفته با کسب مدال وارد جدول مدالی بازیها شود.

صعود تفتیان به دور دوم و شانس حضورش در ادامه مسابقات دوومیدانی به همراه امیدواری برای به اتمام رساندن مسابقه دوچرخه سوار کشورمان و شکستن طلسم ۱۴ ساله این رشته برای عبور از خط پایان می تواند این روز را برای کاروان ایران تبدیل به روز خوشی کند.

دوومیدانی:

در ادامه مسابقات حسن تفتیان در دومین حضور خود در بازیهای المپیک از ساعت ۱۳:۲۵ در دور مقدماتی ماده ۱۰۰ متر رقابت خواهد کرد.

دوچرخه سواری:

علی لبیب از ساعت ۱۲:۳۵ مسابقه خود را در مسافت ۲۷۰ کیلومتری استقامت جاده مردان استارت خواهد زد.

تیراندازی:

هانیه رستمیان که امروز با کسب رتبه سومی راهی فینال مسابقات تپانچه بادی ۲۵ متر شد فردا از ساعت ۱۱ برای کسب رتبه اول تا هشتم مسابقه می دهد.