تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736388
شناسه : 3736388
تاریخ :
شهادت رهبر جبهه مقاومت و دیگر شهدا باعث اتحاد مردم می شود اقتصاد ایران: گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهادت رهبر جبهه مقاومت و دیگر شهدا، اتحاد و انسجام بین مردم جبهه مقاومت را بیشتر می کند و موجب سقوط رژیم اشغالگر می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر، عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهادت برای شهید اسماعیل هنیه، این رهبر شجاع مجاهد، فوز عظیمی بود چرا که ایشان از خانواده شهدا و به دنبال شهادت بود.

وی با اشاره به اینکه ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم و مطمئناً این جنایت هوشیاری ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت، افزود: این حادثه نشان داد دشمن جنایت‌کار در هر فرصتی، در هر جایی که بتواند، جنایت خود را اجرایی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهادت رهبر جبهه مقاومت و دیگر شهدا، اتحاد و انسجام بین مردم جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند و موجب سقوط رژیم اشغال‌گر می‌شود.

وی با بیان اینکه با جنایتی که در کشور ایران و برای مهمان ما اتفاق افتاد فراموش نخواهیم کرد، افزود: مجازات سختی را رژیم اشغال‌گر در پیش خواهد داشت.

مهاجر با اشاره به اینکه این جنایت‌های رژیم اشغال‌گر به خاطر شکستی که در غزه خورده است انجام می‌شود، اظهار کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، مسیر درستی است که امام راحل آن را به ما یاد داد و اکنون با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری آن را پی‌گیری می‌کنیم.