تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3736358
شناسه : 3736358
تاریخ :
حل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با الگوی کار قرارگاهی اقتصاد ایران: معاون شهردار تهران گفت: برای حل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و تأثیرگذاری در این عرصه فقط الگوی کار قرارگاهی و جبهه‌ای جواب می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک مدیران فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با رئیس و تعدادی از معاونین سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، محمدامین توکلی‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارشی خلاصه از اقدامات مختلف و موفق معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در شهر تهران، اظهار کرد: من همواره قدردان حجت الاسلام والمسلمین قمی بوده‌ام که پرچمدار حوزه فرهنگ بوده‌اند و در جمع‌های مختلف از مظلومیت حوزه فرهنگ دفاع کرده‌اند. امیدواریم با تلاش‌های عزیزانی همچون ایشان؛ اربعین امسال تصویر شایسته‌ای از بزرگترین اجتماع ضدصهیونیستی مسلمانان جهان شکل گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به الگوی مشارکت بین نهادها در فعالیت‌های بزرگ فرهنگی اجتماعی، ادامه داد: حرکت جبهه‌ای به ما یاد داد که از آرم‌ها برای آرمان‌ها بگذریم، وظایف و تکالیف‌مان را وسط بگذاریم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم.

توکلی زاده تصریح کرد: مجموعه شهرداری تهران با سازمان تبلیغات اسلامی حس برادری دارند. همکاری و همراهی که در چند سال اخیر میان سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران رخ داده خاطره ساز و تأثیرگذار بوده و ما به تجربه دریافته‌ایم که هر جا منسجم‌تر و بیشتر در کنار هم کار کردیم، برکات خدا هم بیشتر نازل شده است.

وی افزود: برای حل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و تأثیرگذاری در این عرصه فقط الگوی کار قرارگاهی و جبهه‌ای جواب می‌دهد وگرنه هیچکدام از دستگاه‌ها و نهادها به تنهایی نمی‌توانند کار مهم و اثرگذاری انجام دهند.