تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3736345
شناسه : 3736345
تاریخ :
مردم یمن در راهپیمایی میلیونی: زوال سرنوشت حتمی اسرائیل است اقتصاد ایران: شهروندان یمنی امروز جمعه نیز همانند هفته‌های گذشته، با شعار «وفاداری به خون شهدا و با غزه تا پیروزی» اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،مردم یمن در تظاهرات میلیونی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر را به امت عربی و اسلامی و همچنین به ملت فلسطین، لبنان و مقاومت آن‌ها تبریک و تسلیت گفتنند.

در بیانیه امروز مردم یمن آمده است که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، مجاهدی بزرگ و دارای سابقه جهادی برجسته و مواضع قهرمانانه تاریخی بود

متن بیانیه مردم یمن در تظاهرات میلیونی دیگر: زوال اسرائیل حتمی است/ زمان بزن در رو برای صهیونیستها به سر آمده است

این بیانیه افزود ما مردم یمن بر پایبندی خود به ادامه حمایت از مردم فلسطین و نیز تایید آشکار و صریح تمام گامهای عملیاتی آینده و پاسخ بزرگ رهبران محور جهاد و مقاومت به جنایات رژیم اسرائیل در راستای وفاداری به مردم فلسطین تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود ما به اسرائیل، دشمن نفرین و لعن شده از سوی پیامبران بر اساس نص صریح قرآن، می گوییم که تو می دانی که ترور رهبران و فرماندهان مقاومت، هرگز تو را از سرنوشت حتمی ات یعنی زوال و نابودی نجات نخواهد داد.

بر اساس این بیانیه، متوسل شدن رژیم اسرائیل به ترورها، فرار از شکستی است که در برابر رزمندگان غزه متحمل شده و تلاشی برای بازیابی هیبت و اقتدار و بازدارندگی است که در هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) از بین رفت.

این بیانیه افزود پس از ضربات دردناکی که دشمن از جبهه های پشتیبانی دریافت کرد، کاملا به این باور رسیده که بازدارندگی اش از بین رفته و هیبت و اقتدارش در شنزارهای غزه نابود شد.

مردم یمن در بیانیه خود تاکید کردند که اسرائیل، دشمن ما باید بداند زمانی که آدم می کشت، بدون اینکه در برابر آن بازدارنده ای وجود داشته باشد، سپری شده است، اکنون زمان محور قدس، جهاد و مقاومت است و این محور به یاری خداوند، دشمن صهیونیستی را وادار خواهد کرد با هر جنایت یا حماقتی که مرتکب می شود، بهای سنگین تر پرداخت کند.

 

این بیانیه افزود که به ملت های عربی و اسلامی می گوییم، دشمن شما، اسرائیلی است که با جنایات وحشیانه خود ثابت کرده که شر مطلق و خطری است که تمام منطقه را در برگرفته است و تنها گزینه و صحیح ترین گزینه در رویارویی با یان دشمن، جهاد در راه خداست، در غیر این صورت، هیچ کس حتی سازشکاران از شر این رژیم در امان نخواهند ماند.

این بیانیه  افزود بر  ادامه موضع ثابت و اصولی خود در حمایت از مردم فلسطین تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره غزه و نیز ادامه عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن تاکید می کنیم.

انتهای پیام/