تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736323
شناسه : 3736323
تاریخ :
نصر اصفهانی: فینالیست شدن رستمیان یک مدال ارزشمند است اقتصاد ایران: از نگاه سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان راهیابی هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر المپیک پاریس به اندازه یک مدال ارزش دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، محسن نصر اصفهانی درباره صعود هانیه رستمیان به فینال تپانچه 25 متر اظهار داشت: مسابقات المپیک در پاریس در سطح بالایی بود و امتیازات نشان می‌دهد رقبا با آمادگی بالا در این رقابت شرکت کردند. ‌رستمیان در دور مقدماتی در بخش دقت و سرعت مدیریت ذهنی خوبی داشت و موفق شد به فینال راه یابد.

 

وی در ادامه افزود: حضور رستمیان در فینال از نظر من به‌عنوان مربی یک مدال ارزشمند است و جدا از هر نتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد، عملکرد او بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان خاطر نشان کرد: من به جامعه تیراندازی عملکرد خوب و امتیاز رستمیان را تبریک می‌گویم‌. رستمیان با امتیاز 588 راهی فینال شد. در این رقابت‌ها برای اولین بار امتیاز 584 به فینال نرسید و این نشان می‌دهد سطح رقابت‌ها چقدر بالا بوده است.

نصر اصفهانی در پایان گفت: امیدوارم دور مقدماتی تجربه ارزشمندی برای او باشد و از آن در فینال استفاده کند و با آمادگی خوب خودش را مدیریت کرده و نتیجه خوبی را به دست آورد. به جامعه تیراندازی و رئیس فدراسیون به خصوص خانواده رستمیان که در برای آمادگی او سختکوشی کردند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/