تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736318
شناسه : 3736318
تاریخ :
میلان دست از جذب هافبک اودینزه کشید اقتصاد ایران: روسونری با وجود توافق با بازیکن پرطرفدار تیم فوتبال اودینزه، مذاکراتش با این باشگاه را به حالت تعلیق درآورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از توتواسپورت، با وجود توافقی که اخیراً میان باشگاه میلان و لازار ساماردزیچ هافبک جوان و بااستعداد تیم فوتبال اودینزه صورت گرفته بود، انتقال بازیکن صرب به سن‌سیرو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

میلانی‌‌ها پس از جلب نظر بازیکن 22 ساله با اودینزه وارد مذاکره شدند، اما نتوانستند با این تیم به توافق برسند. به نظر می‌رسید که ساماردزیچ بعد از آلوارو موراتا و استراینیا پاولوویچ سومین خرید تابستانی تیم تحت هدایت پائولو فونسکا باشد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا میلانی‌ها تمام تمرکز خود را روی انجام خرید‌های بعدی‌شان یعنی امرسون رویال و تامی آبراهام قرار داده‌اند.

 

دلیل توقف مذاکرات میان میلان و اودینزه کوتاه نیامدن روسونری از موضع خود در مورد قیمت 20 میلیون یورویی بازیکن و رد درخواست میلانی‌ها برای پرداخت بخشی از این رقم در قالب معاوضه بازیکن بوده است.

ساماردزیچ در سال‌های گذشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دیگری مانند اینتر و یوونتوس هم قرار داشت که مذاکراتش با هر دوی آنها نیز به بن‌بست خورد.

انتهای پیام/