تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736316
شناسه : 3736316
تاریخ :
رژیم صهیونیستی با شهادت هنیه ابزار نابودی خود را فراهم کرد اقتصاد ایران: گنبدکاووس- امام جمعه گنبد کاووس گفت: رژیم صهیونیستی با شهادت هنیه ابزار نابودی زودتر از موعد خود را فراهم کرد و به زودی وعده خداوند در این زمینه محقق خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود ترابی در جمع نمازگزاران جمعه گنبدکاووس گفت: امام علی (ع) با کمترین امکانات توانست خط حق را آشکار کند و مردم را هدایت نماید.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: گاهی اشک مظلوم، خطبه نرم و زبان می‌تواند سلاح مسلمان باشد و پیروزی خون بر شمشیر، همان جنگ نرم است که بهترین و مجهزترین سلاح‌های دشمن را بی‌خاصیت می‌کند.

وی افزود: اسماعیل هنیه عمری را در راه پیروزی محور مقاومت تلاش کرد و حادثه شهادت وی زمینه‌ساز برخورد سخت برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس ترور را حرکتی مذبوحانه دانست و افزود: آنچه اتفاق افتاده باعث کرامت مؤمنان است و دست متجاوزان را خواهیم شکست تا دیگر فکری درباره ترور نکنند.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت این مجاهد بزرگ بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این کار، ابزار نابودی زودتر از موعد خود را فراهم کرد و به زودی وعده خداوند مبنی بر محو و نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه بخشی از نقشه رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران رسوایی‌اش در افکار عمومی دنیا بابت جنایت علیه مردم مظلوم غزه بود که باز هم شکست خورد.