تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736305
شناسه : 3736305
تاریخ :
شهادت شهید اسماعیل هنیه نشان‌دهنده ناکامی رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: بوشهر- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی بوشهر گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، نشان‌دهنده ناکامی و شکست روزافزون رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرهمند ظهر جمعه در جمع نماز گزارن جمعه در بوشهر، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس گفت: شهادت ایشان نشان‌دهنده ناکامی و شکست روزافزون رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی است که در رسیدن به اهداف شوم خود در مقابل جبهه مقاومت، مستأصل و درمانده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از شهید اسماعیل هنیه به عنوان یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» یاد کرد که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم خود در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بوده است.

وی تصریح کرد: بی شک، شهادت و خون شهید دکتر هنیه، اسماعیل‌های جهان را در ادامه راه مقاومت تا آزادی کامل فلسطین از دست غاصبان صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد و عزم و اراده جبهه مقاومت در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال‌گری صهیونیستی و دفاع از مظلومان عالم را قوی‌تر خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: قطعاً به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، این شخصیت مبارز را همانند شهید سرافراز «سیدالشهدا مقاومت» حاج‌قاسم به عاملی خطرناک‌تر از دوران حیات تبدیل خواهد کرد چرا که خون شهدا موجب رویش‌های جدیدی در محور مقاومت می‌شود.

وی گفت: اسرائیل، هرگز نباید احساس امنیت کند چرا که اقتدار زبانزد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین قدرت بازدارنده نیروهای مسلح انتقام خون شهید هنیه را از این موجود خبیث می‌گیرند.