تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736297
شناسه : 3736297
تاریخ :
اسراییل و هم‎پیمانانش به دنبال تغییر فرهنگ ملت‌ها هستند اقتصاد ایران: گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه اسراییل و هم پیمانانش به دنبال تغییر فرهنگ ملت‌ها هستند، گفت: آنها سعی دارند ظالم را به جای مظلوم معرفی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان گفت: بامداد چهارشنبه اسماعیل هنیه از رهبران جبهه مقاومت مهمان کشور بود و اسرائیل بر خلاف قوانین بین المللی حریم کشور را شکست و در نیمه شب حمله کرد و این مهمان را به همراه محافظش به شهادت رساند.

نورمفیدی اظهار کرد: اکنون مدت ۱۰ ما است که اسرائیل با تمام توان، امکانات نظامی و دفاعی، اطلاعاتی که داشته در حال جنایت و نسل کشی اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده و در واقع اسرائیل شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اکنون مردم دنیا در آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس علیه اسرائیل در حال شعار هستند و این نشان می‌دهد که اسرائیل نه تنها به اهداف خود دست پیدا نکرده بلکه تمام دنیا بر علیه آن شعار می‌دهند و این نشان می‌دهد رژیم غاصب دچار جنون سیاسی شده است و سعی دارد با تمام اتفاق‌ها خود را پیروزمندانه از این شکست‌ها بیرون بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل با گروه مقاومت در حال مذاکره بودند و اسماعیل هنیه هم مسؤول این مذاکرات بود اما ایشان را به شهادت می‌رسانند و نشان می‌دهد اسرائیل مذاکرات را قبول ندارد و تروری که انجام داده است قطعاً هیچ نفعی برای آن نخواهد داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه اسرائیل و هم پیمانانش به دنبال این هستند فرهنگ ملت‌ها را تغییر دهند، گفت: آنها سعی دارند ظالم را به جای مظلوم معرفی کنند که این اتفاق بدتر از زمان فرعون در حال انجام است.

وی افزود: برخی از تحلیل گران جهانی بر این باورند که اسرائیل می‌خواهد بین ایران و آمریکا جنگ به پا کند و موضوع را طوری دیگر رقم بزند.

نورمفیدی اظهار کرد: همان گونه که گروه مقاومت اعلام کردند که ما انتقام خود را از اسرائیل خواهیم گرفت ایران هم به فرموده مقام معظم رهبری خونخواهی خواهد کرد.