تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736287
شناسه : 3736287
تاریخ :
ترور «اسماعیل هنیه» نقص قوانین بین المللی است اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت:ترور اسماعیل هنیه نقص قوانین بین المللی است و نشان دهنده این بوده دشمن صهیونیستی به هیچ قانونی پایبندی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به شهادت شهید هنیه اظهار کرد: این شهید در دیدار با رهبر معظم انقلاب گفته بود که ۶۰ نفر از اهل خانواده اش به شهادت رسیده اند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که مردم مظلوم غزه همواره آماده جانفشانی در مسیر آزادی قدس شریف هستند.

مشرفی با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه اسماعیل بنیه موجب رسوایی بیش از پیش غرب وحشی و وحدت امت اسلام و جبهه مقاومت شده است؛ گفت: علت دشمنی غرب استعمارگر با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت ایستادگی در برابر متخاصم است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ترور اسماعیل هنیه نقص قوانین بین المللی است و نشان این است دشمن صهیونیستی به هیچ قانونی پایبندی ندارد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی استعمارگران، چپاول است یادآور شد: آنها در استعمار فرا نو نیاز به دست‌نشانده نداشتند بلکه با روش دموکراسی و انتخابات، فردی را با رأی مردم به قدرت می‌رساندند تا نقشه‌های آنها را دنبال کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الهام بخش آزادی خواهان عالم و ملت‌های منطقه شده است، افزود: امروز حرکتی که در غرب آسیا توسط مبارزان فلسطینی ایجاد شده الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به اشاره به شروع فعالیت دولت چهاردهم بعد از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف اظهار کرد: دعا می‌کنیم و آرزومندیم که رئیس جمهور در خدمت به مردم توفیق پیدا کند.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه سخنانش مهمترین شاخصه شهید رئیسی را خستگی ناپذیر عنوان کرد و گفت: کاهش نرخ بیکاری و احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی را نمونه‌ای از تقوا دانست و یادآور شد: در شرایطی که کشور برای تأمین انرژی برق دچار مشکل است باید درست مصرف کنیم.