تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736284
شناسه : 3736284
تاریخ :
ایران سیلی محکمتری از عملیات «وعده صادق» به اسراییل خواهد زد اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه ارداق با بیان اینکه ایران سیلی محکم‌تری از وعده صادق خواهد زد، گفت: پاسخ ایران باید به گونه ای باشد که دشمن دیگر فکر جنایت در ایران را نیز نکند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: تقوای الهی در روز قیامت سبب خرسندی و رضایت انسان متقی می‌شود.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه افزود: ترور و شهادت پر چمدار محور مقاومت اسماعیل هنیه میهمان نظام جمهوری اسلامی ایران و فواد شکر از فرماندهان مقاومت توطئه ای اسرائیلی – امریکایی است.

وی با بیان اینکه این ترور از سر ضعف است نه قدرت، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در حال دست پازدن است و چراغ سبز آمریکا یکی دیگر از عوامل این ترور است.

امام جمعه ارداق عنوان کرد: ضربه خوردن از عملیات وعده صادق سبب از بین رفتن حیثیت اسرائیل شده بود و اسرائیل با انجام این جنایت سعی داشت تا علاوه بر جبران عملیات وعده صادق دولت جدید ایران را نیز به چالش بکشد.

وی با بیان اینکه ایران سیلی محکم‌تری از وعده صادق خواهد زد، ادامه داد: جواب و پاسخ ایران باید به گونه‌ای باشد که دشمن دیگر فکر جنایت در ایران را نیز نکند.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم یادآور شد: رمز موفقیت دولت چهاردهم عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.