تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736273
شناسه : 3736273
تاریخ :
ترور «اسماعیل هنیه» نابودی اسراییل را نزدیک‌تر کرده است اقتصاد ایران: کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: ترور «اسماعیل هنیه» نابودی اسراییل را نزدیک تر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی که در امام زاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در واقعه تلخ اخیر می‌خواستند با ترور اسماعیل هنیه آتش جبهه مقاومت را خاموش کنند در صورتی که نابودی اسرائیل را این اتفاق نزدیک تر کرده است.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه ما اگر امور خود را به خدا بگذاریم بهترین تقدیر را در حق ما مقدر خواهد کرد، افزود: در مراسم تحلیف رئیس جمهور نسبت به جبهه انقلاب با قوت مواضع را اعلام و رزمندگان اسلام را خوشحال کرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه مهمان عزیزی از این جمع توسط صهیونیست‌ها ترور شد گرچه دشمنان و اسرائیل خیلی خوشحال شدند اما غافل از اینکه مکتب اسلام و شهادت مثل درختی است که قلمه می زنید افزایش پیدا می‌کند و به جایش چندین درخت سبز می‌شود.

طاهری گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شیعه و اسماعیل هنیه به عنوان یک سنی را باید الگوی جوانان خودمان قرار دهیم.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه این دو عزیز به امام حسین نگاه ویژه ای داشتند افزود: اسماعیل هنیه چندین بار در جاهای گوناگون گفته بود هرکس ما را می‌خواهد بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ هرکس می‌خواهد فلسفه قیام ما را بداند واقعه کربلا را مرور کند و چراغ راه هرکسی امام حسین (ع) باشد شجاع و آبرومند خواهد شد.