تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736270
شناسه : 3736270
تاریخ :
اقدامات رژیم صهیونیستی خللی در عزم راسخ فلسطینیان ایجاد نمی کند اقتصاد ایران: میرجاوه- سرطایفه کردتمین شهرستان میرجاوه، گفت: اقدامات بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» خللی در عزم راسخ فلسطینیان ایجاد نمی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عبدالنبی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه، شدیداً محکوم کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

وی ادامه داد: خبر شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر مقاومت اسلامی فلسطین، این فرد مجاهد، نستوه و خستگی ناپذیر وهم‌رزمشان بسیار دردناک و تأثر برانگیز بود که از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت و بار دیگر عمق خباثت و رذالت و کینه این رژیم را نسبت به جبهه مقاومت نشان داد، قطعاً مجازاتی سخت بنابر فرموده ولی امر مسلمین جهان در انتظار آنان هست.

وی تصریح کرد: این اقدامات بزدلانه رژیم صهیونیستی و مزدوران استکبار جهانی، به شدت محکوم است، این ترورها و اقدامات مذبوحانه، کوچک‌ترین خللی در عزم راسخ فلسطینیان و مقاومت به وجود نمی‌آورد بلکه انگیزه آنان را برای مبارزه و مقاومت بیشتر می‌کند.