تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736253
شناسه : 3736253
تاریخ :
شهید هنیه نماد مقاومت است/ ناقوس پایان رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: دهدشت- امام جمعه دهدشت گفت: شهید اسماعیل هنیه نماد مقاومت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور چهاردهم در محضر رهبر معظم انقلاب و مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رئیس جمهور آرزوی موفقیت و برای ایران عزیز آرزوی عزت داریم.

وی نصایح رهبر معظم انقلاب را یاد آور شد و تصریح کرد: باید نهایت بهره را برد و همچنین از مواضع بسیار خوب رئیس جمهور در هر دو مراسم تشکر می‌کنم.

امام جمعه دهدشت به واقعیت‌های جامعه و وقایع بین‌المللی اشاره و تاکید کرد: همه ظرفیت‌ها باید برای همدلی و همکاری آماده شود.

وحدانی فر ضمن تسلیت و تبریک حادثه تلخ شهادت اسماعیل هنیه گفت: حیف است که انسان‌های بزرگی مانند ایشان که عمر خود را برای مقابله با ظلم گذاشتند، در بیمارستان از بین بروند.

وی تاکید کرد: خون این افراد باید عزت بخش اسلام و مسلمین باشد و هنیه مزد زحماتش را گرفت که شهادت گوارایش باد.

حجت الاسلام وحدانی فر خاطر نشان کرد: امت اسلامی این راه را ادامه خواهد داد و فرقی نمی‌کند شهید امت اسلامی شیعه باشد یا سنی و جبهه مقاومت فرزندانی مانند شهید سلیمانی و شهید هنیه زیاد تربیت کرده است.

امام جمعه دهدشت مسئله امنیت را جدی دانست و افزود: تلاش‌ها برای تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد تخیل در افکار عمومی که مسلمانان تروریست هستند باید متوقف شود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: سران رژیم غاصب بدانند که مدتهاست ناقوس پایان حیات نکبت‌بار آنها به گوش می‌رسد.

وی ادامه داد: ترسوترین موجودات کره زمین عادت کرده‌اند به عملیات ترور و بنا نیست که با پاسخ به یک حرکت خبیثانه دست به ترور بزنیم.

وی همچنین گفت: ترور نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیست انسانیت ندارد و بار دیگر ثابت کرد که یک غده سرطانی است.

امام جمعه دهدشت گفت: خطیب نماز جمعه دهدشت با یاد آوری اینکه بعد از شهادت شهید هنیه، عزم ما جزم‌تر شده است، تاکید کرد: به آمریکای جنایتکار هم اعلام می‌کنیم که دستور را از شما گرفتند و این دفعه نه تنها رژیم غاصب را بلکه آمریکا را هم تنبیه خواهیم کرد.

وی افزود: دشمن بداند که وحدت جهان اسلام و جبهه مقاومت با ترور شهید هنیه بیشتر شده و خونخواهی خواهیم کرد.

امام جمعه دهدشت گفت: مهمان ما را در قلب ایران ترور کردند و کار از سیلی و تنبیه گذشته است.

وی با بیان اینکه به لطف جبهه مقاومت، قلب تل‌آویو را نشانه خواهیم گرفت افزود: همراهی با دشمن اشتباه است و پیوست رسانه‌ای کثیف‌ترین رژیم غاصب دنیا که غاصب جان، مال و ناموس مردم است باید متوقف شود.

وحدانی فر تاکید کرد: جبهه مقاومت عزم خود را جزم کرده و جمهوری اسلامی به وعده خود عمل خواهد کرد.

وی خرج میلیاردها دلار برخی کشورهای عربی برای خراش گوش ترامپ را شرم آور دانست و گفت: برای رهبر جبهه مقاومت حتی حاضر به صدور بیانیه نشدند.

وحدانی فر گفت: اروپا پیشنهاد خویشتنداری می‌دهد، آمریکا نقش اصلی در این جنایت را دارد و شریک واضح جنایات صهیونیست است.

امام جمعه دهدشت با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و خداقوت گفت: از زحمات فراوان آنان علیرغم دغدغه مالی‌شان تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام وحدانی فر تاکید کرد: مسئولیت اجتماعی خبرنگار ایجاب می‌کند که مطالبه‌گر و حق‌طلب باشد و نقد دلسوزانه و منصفانه باید با پاسخ مسئولانه همراه باشد و هر مسئولی باید در مقابل نقد منصفانه خبرنگار فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و اقدامات خود فراهم سازد.

وی با اشاره به کوتاهی مسئولان در مسیر پاسخگویی به خبرنگاران گفت: باعث می‌شود که بدخواهان از خلأ اطلاع‌رسانی در جهت اهداف ناشایست خود استفاده کنند.

وی بر تعهد دینی خبرنگاران تاکید کرد و ادامه داد: نباید بر اساس حدس و گمان خبری منتشر کنند، زیرا این کار مخل آسایش مردم بوده و باعث تشویش اذهان عمومی جامعه می‌شود.

حجت الاسلام وحدانی فر بر امانت‌داری در خبر و رعایت مصلحت‌اندیشی تاکید کرد و افزود: انتشار یک خبر می‌تواند باعث سوءاستفاده دشمن شود.

وی همچنین وجدان کاری و صداقت در خبر را مهم خواند و گفت: عملیات بزرگ اطلاع‌رسانی و خبرنگاری صادقانه و مسئولانه ادامه نهضت کربلا را مشخص کرده است.

وی برخورد برخی به عنوان مطالبه‌گر را کار غلطی عنوان و اضافه کرد: راه را اشتباه می‌روند و سیاه‌نمایی خدمات و مخدوش نمودن عزت و آبروی قشر متوسط به بهانه‌ای نادرست است و در ضمن کسی که صرفاً ضعف‌ها را می‌بیند، خبرنگار نیست، خدمات هم باید دیده شود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: در کهگیلویه اول به فکر نقد امام جمعه باشید و نقد منصفانه کمک می‌کند.

امام جمعه دهدشت به مطالبه عمومی مردم نسبت به وضعیت نظافت شهر و برگزاری جلساتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه به جای خاصی نرسید و وضعیت مطلوب حاصل نشد.

وحدانی فر تصریح کرد: به آقایان می‌گویم شما به هفت نفر به عنوان اعضای شورا رأی دادید، ماحصل تصمیم مردم انباشت زباله در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه علیرغم میل باطنی که نمی‌خواستم از این تریبون سخنی بگویم، تصریح کرد: آقایان در شورای شهر جنجال و حاشیه‌تان را کم کنید و صدای نارضایتی مردم را بشنوید.

وی با این تذکر که مصلحت مردم را بازیچه منافع خود کرده‌اید، تاکید کرد: شورای شهر محل تسویه حساب شخصی و منافع نیست، بلکه محل خدمت به مردم است.

وحدانی فر گفت: شورای شهر به جای اینکه محلی برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به امور شهر باشد، محل تسویه حساب شخصی و پیگیری منافع شخصی شده است.

امام جمعه دهدشت گفت: چند بار پاسخگوی مطالبات مردم بوده‌اید و برای رسیدگی به مشکلات شهر چه تدبیری داشته‌اید؟.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: دخالت شما در امور شهرداری باعث شده این اتفاقات بیفتد و وظیفه شما دخالت نیست، بلکه نظارت است.