تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736250
شناسه : 3736250
تاریخ :
وحدت جبهه مقاومت پس از شهادت اسماعیل هنیه تقویت می‌شود اقتصاد ایران: لامرد- امام جمعه لامرد با ابراز تاسف از ترور شهید هنیه گفت: این فقدان بزرگ موجب تقویت هرچه بیشتر وحدت و همدلی در جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان لامرد اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه برای ملت ایران سخت است زیرا که دشمنان مهمانی مجاهد و غیوری را به شهادت رساندند و بدانند این حرکت بی پاسخ نخواهد ماند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال اولویت ایشان کاهش تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است زیرا موضوع اقتصاد و معیشت برای رهبری و مردم مهم است.

وی ادامه داد: در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی نرخ بیکاری بی سابقه بود و به ۸ درصد رسید امیدواریم با مشارکت مردم رئیس جمهور این عدد کاهش یابد و مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

امام جمعه لامرد اظهار کرد: در منطقه لامرد سرمایه‌های قابل توجهی وجود دارد که می‌طلبد در راستای شعار سال، طرح‌های مختلف تولیدی با توجه به نیاز منطقه سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس کمک کنند تا برنامه هفتم توسعه به نحو مطلوبی پیش رود یادآور شد: رسانه‌ها مطالبه گر باشند، و نخبگان هم مطالبه گری کنند و تا رئیس جمهور بتواند در اجرای کشور موفق باشد و از رفتارهای سلیقه‌ای دور شود.

امام جمعه لامرد افزود: شهادت حاج قاسم در عراق، شهادت اسماعیل هنیه در ایران و همچنین با شهادت مستشاران در مرزهای کشور باعث خونخواهی شراکتی در حق فرماندهان شده و موجب شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی شده است.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: با این اتفاقاتی که رقم خورده است این نصرت الهی برای پیروزی امت اسلامی است و قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد.