تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736237
شناسه : 3736237
تاریخ :
اسرائیل در مقابله با جبهه مقاومت درمانده است اقتصاد ایران: شهرکرد_امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اسرائیل در مقابله با جبهه مقاومت درمانده است، از همین‌رو دست به جنایت‌هایی همچون شهادت اسماعیل هنیه می‌زند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ شهرکرد با اشاره به دوازدهم مرداد ماه اظهار کرد: این روز مصادف با روز انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی در سال ۵۸ است.

وی تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل را مناسبت دیگر عنوان و تصریح کرد: امروز مردم شهرکرد تجمع علیه رژیم صهیونیستی دارد و خشم و انزجار خود را از این رژیم اعلام خواهند کرد.

فاطمی عنوان داشت: روز ۱۴ مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی سال‌روز صدور فرمان مشروطیت است که اولین گام برای توسعه سیاسی ایران می‌باشد، به این ترتیب ایران ۱۱۸ سال پیش برای اولین بار دارای پارلمان شد.

امام جمعه موقت شهرکرد به تشکیل جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: همچنین در آستانه شهادت سرلشکر بابایی قرار داریم، ایشان فداکاری‌های بسیاری در زمان دفاع مقدس داشتند.

وی یادآور شد: در سال ۱۹۳۹ میلادی، جنگ جهان دوم آغاز شد و ۶ کشور در ابتدا درگیر شدند و در همان سال ابتدای جنگ، فرانسه توسط عوامل هیتلر سقوط کرد و عملاً از جنگ خارج شد، اما این جنگ ادامه یافت و در میانه راه، ایالات متحده آمریکا وارد جنگ شد و فرماندهی جبهه متفقین را یک ژنرال آمریکایی بر عهده گرفت.

فاطمی اضافه کرد: در سال ۱۹۴۵ این جنگ با پیروزی متفقین پایان یافت و در چنین روزی بمباران شیمیایی دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکا صورت گرفت.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: با این کار آمریکا دو شهر پرجمعیت ژاپن با خاک یکسان شد و همه مردم نابود شده و فاجعه‌ای بزرگ رخ داد.

فاطمی تاکید کرد: این اقدام آمریکا برای بیان پلیدی این کشور کافی است، مردم ایران این ادبیات را در هشت سال دفاع مقدس هم شاهد بودند و جنایاتی از این دست در آن دوران کم نبود.

وی گفت: دیدیم که ترامپ دیوانه چطور دستور ترور شهید سلیمانی را صادر کرد و امروز اسرائیل چگونه مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد و با بی‌شرمی به ملت‌ها دهان‌کجی می‌کنند.

فاطمی اذعان داشت: مدعیان حقوق بشر در به ارزش‌های دیگران اهانت می‌کنند و به دنبال آن هستند که پیروزی امت اسلام را کم‌رنگ کنند، ترورهای زمان جنگ با اقدامات بی‌شرمانه امروز اسرائیل متفاوت است، این‌ها مستقیم وارد مبارزه شدند.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: اسرائیل در مقابله با جبهه مقاومت درمانده است، از همین‌رو دست به چنین جنایت‌هایی می‌زند، برای ملت ایران گران تمام شد که مهمان‌شان را اینگونه شهید کنند.

وی گفت: ملت ایران تقاضای خون‌خواهی و انتقام دارد و امید است در مقابله با این غده سرطانی پاسخ ایران پشیمان‌کننده باشد.