تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736236
شناسه : 3736236
تاریخ :
اقدام به جا و به موقع شورای هماهنگی تحسین‌برانگیز است اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اقدام به جا و به موقع شورای هماهنگی در برگزاری برنامه‌ها و گرامیداشت‌های ملی و مذهبی قابل تحسین بوده و شایسته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری پیش از خطبه‌های نماز جمعه در گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین نمازگزاران اردبیلی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای هماهنگی بیشتر در برگزاری آئین‌ها و مراسم های ملی و مذهبی شاهد شکل‌گیری این شورا بودیم که در این سال‌ها توانسته در مناسبت‌های مختلف هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه، شایسته و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی به ویژه در سال‌های اخیر در کنار برگزاری آبرومند و شایسته مناسبت‌های مهم همچون دهه فجر، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۱۳ آبان و ۹ دی سعی کرده تا در قالب تجمعات مردمی حمایت و همراهی مردم کشورمان ایران و استان اردبیل را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر آزادی‌خواهان جهان نشان دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری این برنامه‌ها نیازمند هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه‌ها است که شایسته است از دستگاه‌های عضو این شورا و اقدامات به جا و به موقع و برنامه‌ریزی‌های درست در این راستا قدردانی و سپاس خود را اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام باقری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا در کنار پاسداشت و نکوداشت آئین‌های ملی و مذهبی زمینه همدلی امت اسلامی را فراهم کرده و در قالب این رویدادها به وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی و مسلمانان کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در استان بر این بوده تا با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و گاه به صورت اورژانسی هماهنگی‌های لازم را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم تا تجمعات و راهپیمایی‌های باشکوهی شکل گرفته و نمایشی از عزت و عظمت امت اسلامی در تقویت ارکان نظام اسلامی و جامعه ارزشی و دینی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: همچنان این شورا تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و پیشنهادات مردمی زمینه برگزاری بهتر و پرشورتر این آئین‌ها و برنامه‌ها را فراهم کند که در این راستا قطعاً رفع نقاط کاستی مد نظر بوده تا ما در مسیر تحول و حرکت‌های شایسته‌تر گام‌های جدی‌تری را برداریم.