تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736235
شناسه : 3736235
تاریخ :
جبهه مقاومت با ترور از بین نمی‌رود اقتصاد ایران: گناباد- امام جمعه گناباد گفت: جبهه مقاومت قائم به افراد نیست و با ترور از بین نمی‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های امروز نماز جمعه گناباد با تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه و فرماندهان حزب الله به دست رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در نه ماهه اخیر اسرائیل در باتلاق یک جنگ فرسایشی بزرگ به زانو در آمده لذا از سر استیصال تنها راه بقای خود را ترور رهبران مقاومت می‌داند و سفیهانه اقدام می‌کند اما غافل از اینکه جبهه مقاومت قائم به افراد نیست و با این ترورهای کور نه تنها از بین نمی‌رود بلکه روزبه‌روز بر اقتدارش افزوده می‌شود.

امام جمعه گناباد با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد می‌توانند در روشنگری، جهاد تبیین، ایجاد انسجام در جامعه و دعوت مردم به نیکوکاری، خدمت و ترویج ارزش‌ها نقش ارزنده‌ای داشته باشند.

وی با گرامیداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال علامه بهلول گنابادی، درخواست اعتبار ویژه از دولت چهاردهم برای تکمیل مجموعه فرهنگی این علامه را خواستار شد.

صادقی‌نسب با اشاره به گرمای کم سابقه‌، بحران آب و مشکل تأمین برق از همه همشهریان خواست حداکثر صرفه جویی در مصرف آب و برق را انجام دهند.

امام جمعه گناباد همچنین از وزارت نیرو خواست تا با اختصاص اعتبارات کافی جهت تأمین آب و برق با توجه به تقاضای روز افزون نهضت ملی مسکن مشکل کم آبی را برای همیشه مرتفع کنند.