تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736226
شناسه : 3736226
تاریخ :
دشمن به دنبال مخدوش کردن هویت ایران است اقتصاد ایران: شیراز- امام جمعه شیراز گفت: امروزه دشمن سعی دارد با استفاده از جنگ ترکیبی هویت ایران را مخدوش کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ضمن اعلام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: ما باید برای بهبود وجهه بین‌المللی ایران تلاش کنیم و به دشمن بفهمانیم ایرانیان مردمانی نیستند که بخواهند پاسخ چنین بی ادبی‌ها را ندهند و دشمن منتظر پاسخ باشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن سعی دارد با استفاده از جنگ ترکیبی هویت ایران را مخدوش کند، افزود: تروری که در تهران رخ داد، جنبه امنیتی نیز به همراه دارد و همواره دشمنان تلاش می‌کنند ایران را در تمامی زمینه‌های مختلف اقتصادی و امنیتی تخریب کند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقتصاد اولویت اصلی کشور است، بیان کرد: خواسته رهبری در باب اقتصاد و معیشت بر این خواهد بود که همه باید در حوزه مسئولیتی خود تلاش کنند و برای محقق ساختن این موضوع از نخبگان استفاده کنند.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه باید تصمیم بگیریم برنامه هفتم توسعه کشور بیش از ۷۰ درصد آن عملیاتی شود، گفت: این مهم به تلاش جهادی مسئولان و مجموعه‌های مختلف نیاز دارد.

امام جمعه با اشاره به اینکه وارد یک جنگ تمدنی شده‌ایم، گفت: هم اکنون باید در مقابل دشمن ایستاد و دشمن بداند ایرانیان مرد میدان مبارزه و جهاد هستند و همچنین از رویارویی با دشمن هراسی ندارند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات مردمی در بخش حوزه دادگستری و همچنین وضعیت نامطلوب درمان اشاره کرد و افزود: وضعیت اورژانس بیمارستان نمازی شیراز شایسته این مردم نیست، مسئولان دانشگاه باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: بخش سلامت استان فارس باید ارتقا پیدا کند تا رضایمتندی بیماران دوچندان شود.