تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736225
شناسه : 3736225
تاریخ :
برای خونخواهی از اسراییل نباید کوتاهی کنیم اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: در حوادث بعضی‌ها ناامید می‌شوند و صحنه را رها می‌کنند و بعضی‌ها ظرفیت میدان جهاد را ندارند چراکه همیشه دوست دارند پیروزی باشد در حالی که یکی از مختصات میدان مبارزه آن است که یک موقع پیروز هستی و یک موقع ضربه می خوری و همانطور که شما قدرت دارید دشمن شما هم قدرت دارد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نسل اول و دوم انقلاب اتفاقات و ترور شخصیت‌های بزرگ را لمس کردند اما این دست اتفاقات برای نسل جدید ناملموس است.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه برخی‌ها در جنگ ظرفیت مبارزه و درگیری را ندارند و به خودی حمله می‌کنند، تاکید کرد: طبیعتاً دشمن در برابر عملیات وعده صادق که مایه آبروریزی او بود سکوت نمی‌کند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که خود تحقیری می‌کنند و می‌گویند قدرت امنیتی ما ضعیف است، مصاحبه مسؤول نظامی اطلاعات اسرائیل را مطالعه کنند که می‌گوید ایران در طول سال‌های گذشته امروز در بهترین و قدرتمندترین شرایط امنیتی خود قرار دارد.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه ما در وضعیت جنگی به سر می بریم و جبهه مقاومت در حال جنگ است، تصریح کرد: در حالی که سخنگوی ارتش اسرائیل اعتراف می‌کند که ایران قدرت این را دارد که خاورمیانه را به آتش بکشد برخی‌ها در داخل خود تحقیری می‌کنند.

وی ادامه داد: نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به پیام مقتدرانه رئیس جمهور پس از شهادت اسماعیل هنیه گفت: همه باید به دولت کمک کنیم تا در مسیر پیش رو از گردنه‌های سخت عبور کند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در تاریخ اسرائیل بدون مثل و مانند بود، ادامه داد: این اتفاق در طول تاریخ اسرائیل انجام نشده بود و توانستیم ترس و رعب را در دل دشمنان اسلام بیاندازیم.

حجت الاسلام خضری در پایان با بیان اینکه ترور روش ناجوانمردانه اسرائیل است، عنوان کرد: اسماعیل هنیه عمر خود را در مجاهدت‌ها و سنگرها طی کرده است و ترور ایشان را به اسرائیل تنزل ندهیم بلکه دشمن اصلی آمریکا است.