تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736221
شناسه : 3736221
تاریخ :
گشایش اقتصادی و حل مشکلات معیشتی اولویت دولت چهاردهم باشد اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: گشایش اقتصادی و حل مشکلات معیشتی اولویت دولت چهاردهم باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفا در نماز جمعه کنگان با تبریک و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت فلسطین (حماس) گفت: همه ما مطیع رهبر و مقتدای خویش و ولی امر مسلمین جهان هستیم و عاملان جنایت منتظر خونخواهی مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران شهید دکتر اسماعیل هنیه باشند.

وی افزود: پشت هر ترور، جنایت و حذف فیزیکی دستان خون آلود و جنایتکار آمریکا و صهیونیست هاست و این جنایات کور نشان از عجز و درماندگی دشمنان اسلام است.

خطیب موقت جمعه کنگان بیان کرد: امت اسلام به فضل الهی انتقام خود را از این جنایات کاران خواهند گرفت و به فرموده قرآن کریم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

صفا بیان کرد: امروز همه ملت‌ها و آزادگان عالم فهمیده اند ایران اسلامی مرکز مقاومت و فرماندهی علیه رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی است.

وی گفت: به تعبیر بزرگان انقلاب ملت مستحکم ایران دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد خواهد کرد.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهور توسط ولی فقیه زمان، عنوان داشت: تنفیذ مشروعیت بخشیدن به آرای مردم است و اگر تنفیذ ولی فقیه زمان نباشد حکومت طاغوت است.

صفا با بیان این مسئله که رئیس جمهور بتواند منویات رهبری معظم انقلاب را اجرا نماید، به مسئله تحلیف ریاست جمهوری با حضور گسترده مسئولان کشورهای مختلف در مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: دولت اولویت‌های کشور را در نظر گرفته و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نیز توسعه سفره مردم چاره اندیشی اساسی و اصولی نماید.

وی با بهره گیری از زیبا سخنی از سیدالساجدین امام زین العابدین علیه السلام در خصوص تمسک به قرآن، به ضرورت پرداختن به کارهای قرآنی اشاره و با تقدیر از زحمات امام جمعه شهرستان در حوزه قرآنی عنوان کرد: آحاد مردم و مسئولان مؤسسات و مراکز قرآنی را مورد حمایت و در راستای تعلیم، حفظ و عمل به قرآن مشارکت و با قرآن جامعه را واکسیناسیون کنند.

خطیب موقت جمعه کنگان به مسئله تقوا اشاره و گفت: تقوا ملاک برتری از نگاه قرآن و پیش شرط محبوبیت در محضر ذات اقدس اله است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید خلبان عباس بابایی، سالروز صدور فرمان مشروطیت، گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، سالروز ورود کاروان حسینی به شا م، بزرگداشت روز شهدای مدافع حرم و نیز مروری بر روز حقوق بشر و کرامت انسانی و بیان جنایات ناقض بزرگ حقوق بشر آمریکا از جمله جنایت هولناک حمله اتمی به ژاپن از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.