تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736217
شناسه : 3736217
تاریخ :
رژیم صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه به‌صورت قاطع انجام خواهد شد و به فضل الهی این غده چرکین از روی زمین محو خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت دولت چهاردهم اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی برای همیشه به‌عنوان یک الگوی تراز انقلاب اسلامی باقی می‌ماند، این شهید خدمت، مؤمنانه و صادقانه مردم را دوست داشت و در غم و شادی مردم شریک بود و ولایت‌مدارانه دولتی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل داد.

وی اضافه کرد: افکار و اندیشه‌های شهید آیت‌الله رئیسی باید تثبیت شود و در این راستا پیشنهاد می‌شود یک مؤسسه برای ثبت، ضبط و ترویج اندیشه‌های شهید رئیسی شکل بگیرد تا نسل‌های آینده شهید خدمت و رئیس جمهوری را به یاد بیاورد که در راه خدمت به مردم در دور افتاده‌ترین نقطه کشور به شهادت رسید.

خطیب نماز جمعه بوشهر ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم گفت: بزرگترین خدمتی که مجلس شورای اسلامی می‌تواند به شخص رئیس جمهور و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد این است که یک کابینه‌ای شکل بگیرد که آمریکا را دشمن بداند، اصول و خطوط قرمز نظام را با تمام وجود باور داشته باشد و جز خدمت به مردم به چیزی نیندیشد و در عمل به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات امامین شریف انقلاب گام بردارد.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش این نهاد در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب را برشمرد و گفت: آثار برجسته فعالیت این نهاد این است که هر جا نیاز به حضور مردم در صحنه بوده، این نهاد نقش خود را خوب ایفا کرده است.

جمالی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: این روزها که قلوب مؤمنین داغدار اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام است رژیم اشغالگر قدس و کودک‌کش صهیونیستی، میهمان ما را در خانه‌مان به شهادت رساند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد خستگی‌ناپذیر رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه افزود: ایران اسلامی در مقابل ظلم‌های رژیم اشغالگر قدس همواره ایستادگی کرده و مقام معظم رهبری در زمینه شهادت اسماعیل هنیه فرمودند، رژیم جنایتکار و تروریست میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند و ما را داغدار کرد ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم کرد.

وی با بیان اینکه پشت سر هر فتنه در جهان اسلام، رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: این رژیم جنایتکار تاکنون با همین کشتار و قتل و عام‌ها ادامه پیدا کرده است، به شهادت رساندن زنان و مردان آن هم نه در میدان رزم و جنگ بلکه به شکل رذیلانه به‌صورت ترور از جمله اهداف تشکیل این رژیم جنایتکار است، زیرا شاهد به شهادت رساندن مجاهدان فلسطینی هستیم و یکی از شعارهای قطعی نظام اسلامی ایران که تا نابودی این رژیم صهیونیستی ادامه دارد مرگ بر اسرائیل است.

امام جمعه موقت بوشهر، آمریکا را صحنه‌گردان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: همان دستی که اسماعیل هنیه را شهید کرد حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها را به شهادت رساند و شعار مرگ بر آمریکا یکی از اصول مهم نظام اسلامی ایران است.

وی انگلیس جنایتکار را یکی دیگر از حامیان جنایت اسرائیل غاصب دانست و با اشاره به شعار مرگ بر انگلیس اضافه کرد: ان‌شاءالله همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه به‌صورت قاطع انجام خواهد شد و به فضل الهی این غده چرکین از روی زمین محو خواهد شد.