تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736207
شناسه : 3736207
تاریخ :
رژیم صهیونیستی از تمامی خط قرمزها عبور کرده است‌ اقتصاد ایران: همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز از تمامی خط قرمزها عبور کرده است، گفت: انتقام را حق مسلم خودمان می‌دانیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: شهید هنیه در پناه و مهمان عزیز نظام اسلامی بود و این جنایت تعدی به خاک کشور اسلامی ما، نقض حاکمیت و بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز از تمامی خط قرمزها عبور کرده است، عنوان کرد: حق انتقام را حق مسلم خودمان می‌دانیم و رژیم صهیونیستی با حالت ترس باید هر لحظه منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد.

شعبانی ادامه داد: عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و عدم توانایی در جلوگیری از جنایت‌هایی که مستکبران مرتکب می‌شوند، جامعه بشری را مأیوس کرده است.

وی افزود: امروز شاهد شکل گیری یک امت واحده، فرا سرزمینی، فراگیر و منسجم، فراتر از نگرش‌های مذهبی و دینی به نام جبهه مقاومت هستیم و در این امت واحده شیعه و سنی مطرح نیست و تنها اسلام مطرح است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای دستیابی به تمدن اسلامی به این جبهه مقاوم و منسجم نیاز داریم، گفت: امروز حقانیت جمهوری اسلامی، شیعه و اسلام هم در آرمان‌هایش هم در عملکردهایش روشن شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۴۲ که حضرت امام (ره) از آرمان‌های فلسطین سخن گفتند، خیلی‌ها به این مسئله توجه نداشتند، اما امروز آرمان فلسطین فراگیر و مساله بین‌المللی شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه این حقانیت همان شعاری است که امام بزرگوار در سال ۴۲ مطرح کردند، افزود: امروز نه دولتمردان و سیاسیون که نخبگان و افکار عمومی در کشورهای مختلف، به‌دنبال تحقق آرمان فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه در دنیا ثابت شده که عملکرد جمهوری اسلامی در عرصه مقاومت عملکرد قابل دفاعی است ادامه داد: باید بپرسیم اگر در دهه ۹۰ با داعش تسامح می‌شد و جبهه مقاومت تضعیف می‌شد، امروز چه باید می‌کردیم.

شعبانی گفت: دشمن با رسانه‌های خودش قدرت‌نمایی می‌کند، اما اگر قدرت دارید چرا هنوز در باریکه غزه کودک کشی می‌کنید؟ اگر می‌خواهید قدرت‌نمایی واقعی را ببینید، امروز جمهوری اسلامی و عملکرد او در وعده صادق را ببینید.

وی با اشاره به اینکه این وعده‌ الهی است که جریان حق پیروز است، اظهار کرد: مواضع روشن، صریح و صادقانه رئیس جمهور محترم و طرح مبانی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

شعبانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در متن تنفیذ فرمودند، رئیس جمهور فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند و لذا همه باید تلاش کنیم تا دولت در گره گشایی از مشکلات مردم موفق باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد کابینه تخصصی و کارآمد باشیم که بتواند مشکلات کشور را حل و فصل نماید، گفت: نیازمند تقویت آموزش‌های فنی حرفه‌ای در سطح جامعه هستیم.