تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3736205
شناسه : 3736205
تاریخ :
فصیحی:رقابت فوق‌العاده‌ای در المپیک داشتم/از عملکردم راضی‌ام اقتصاد ایران: ملی‌پوش دوومیدانی ایران با وجود ناکامی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات دوی ۱۰۰ متر بانوان بازی‌های المپیک پاریس از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، فرزانه فصیحی امروز (جمعه - 12 مرداد) در مرحله مقدماتی رقابت‌های دوی 100 متر بازی‌های المپیک 2024 به رقابت با هشت دونده دیگر پرداخت و در پایان با قرار گرفتن در جایگاه هفتم این گروه نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

فصیحی پس از این رقابت به خبرنگاران گفت: رقابت فوق‌العاده‌ای داشتم و از عملکردم راضی هستم. دو نفر از دونده‌هایی که در گروه من حضور داشتند، مدعی قهرمانی و کسب مدال هستند. ضمن اینکه داور در خط استارت چند بار تمرکز ما را به‌هم زد که روی عملکرد سه نفر دیگر هم تأثیرگذار بود.

دونده ملی‌پوش کشورمان در مورد اینکه در 50 متر اول از حریفان پیش بود، اما در نهایت عقب افتاد، اظهار داشت: به هر حال حریفان من جزو مدعیان قهرمانی بودند و در مترهای پایانی عملکرد بهتری داشتند.

فصیحی درباره مشکلی که چند هفته پیش برای کمرش ایجاد شده بود، یادآور شد: مشکل دیسک کمر داشتم، اما تلاش کردم هر طور شده سهمیه را برای ایران بگیرم. این سهمیه را با تلاش خودم گرفتم و اگر من نمی‌آمدم، این سهمیه را به شخص دیگری نمی‌دادند.

وی راجع به استفاده از تجربه دوره گذشته حضورش در المپیک نیز خاطر نشان کرد: در دوره قبل روی هوا و در فضا بودم و اما در این دوره پخته‌تر عمل کردم و حواسم بیشتر جمع بود. از عملکردم در این دوره راضی هستم. همین که اینجا بودم، برایم بُرد بود.

فصیحی با اشاره به سدشکنی که برای حضور بانوان دوومیدانی در المپیک داشته است، تأکید کرد: من قدم‌های اول را برداشتم و امیدوارم دختران نسل بعد بتوانند این مسیر را ادامه دهند.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران تغییرات پرتعداد در مدیریت فدراسیون را روی عملکرد ورزشکاران مؤثر دانست و گفت: این تغییرات به ورزشکاران رشته دوومیدانی لطمه زد و اگر کسی قرار باشد دوومیدانی را از این وضعیت خارج کند، احسان حدادی است که امیدوارم در ریاستش موفق باشد.

فصیحی با تأکید دوباره بر اینکه از عملکردش در المپیک پاریس راضی هست، در مورد اینکه در المپیک بعدی هم حضور خواهد داشت، تصریح کرد: اگر مردم بخواهند و حمایت شوم، حتماً حضور خواهم داشت. من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کرده‌ام و سختی‌های زیادی را متحمل شدم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و در دوره بعد نیز باشم.

وی در پایان اظهار داشت: در چند سال اخیر با تلاش خودم و سختی‌هایی که کشیدم، رکوردهای خوبی را به جا گذاشتم و امیدوارم بتوانم با ادامه این روند شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم.

انتهای پیام/