تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736197
شناسه : 3736197
تاریخ :
دولت و مجلس در یک آزمون بزرگ قرار دارند اقتصاد ایران: یزد- امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در مراسم تحلیف و تنفیذ متقن و انقلابی بود، گفت: امروز دولت و مجلس در یک آزمون بزرگ قرار دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهاباد با اشاره به حکم انتصاب رئیس جمهور منتخب از سوی مقام معظم رهبری و انجام مراسم تحلیف اظهار کرد: امیدواریم با همکاری خوب مجلس و رئیس جمهور، دولتی مقتدر، انقلابی و جهادی فعالیت کند و ایران عزیز را به قله‌های پیشرفت و معنویت نزدیک کند و همه باید به رئیس جمهور کمک کنند تا مطالبات مردم و رهبری را پیگیری و مشکلات را کاهش دهد.

امام جمعه بهاباد ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس در تهران توسط عوامل رژیم صهیونیستی و محکوم کردن این جنایت، هنیه را فرمانده ای کم نظیر و خستگی ناپذیر در مبارزه توصیف کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار فرزندان و خانواده خود را در راه اعتلای اسلام فدا کرده است.

وی با تاکید بر مهمان نوازی ملت ایران افزود: شهادت افتخار ما است اما آنچه بر دل این ملت سنگینی می‌کند این است که ایشان در امنیت کامل و به شکل دیپلماتیک و با گذرنامه دیپلماتیک وارد کشور ایران شده و دشمن او را مظلومانه به شهادت رسانده است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این جنایت رژیم سفاک صهیونیستی را با قدرت پاسخ خواهد داد، افزود: با شهادت هر یک از شخصیت‌های شجاع در میدان مبارزه، دیگران استوارتر در مقابل جنایتکاران خواهند ایستاد؛ شهید هنیه نیز از این افراد بود که استوار و ثابت قدم در میدان مانده بود.

ابراهیم بشکانی با بیان اینکه حادثه ترورشهید هنیه علی‌رغم تلخی و سختی‌هایش قطعاً حکمتی دارد و شاید یکی از حکمت‌هایش شکل گرفتن خروش جدیدی در جهان اسلام علیه صهیونیست‌ها باشد، گفت: اجر شهادت اسماعیل هنیه نقطه عطفی برای فروپاشی قطعی رژیم صهیونیستی باشد.

در پایان نمازجمعه، نمازگزاران جمعه شهرستان بهاباد با سر دادن شعارهایی جنایات اسرائیل درغزه و شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کردند و خواستار پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به این جنایات شدند.