تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736194
شناسه : 3736194
تاریخ :
منافع ملی باید برای مدیران دولت جدید مهم باشد اقتصاد ایران: اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران دولت جدید باید امید به آینده داشته و متشرع و پاکدست بوده و منافع ملی برای آنها مهم باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته بیان کرد: به دنبال شهادت هنیه در خاک ایران، پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه باید مورد هدف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع آمریکا اخیراً بیان کرده که از اسرائیل در برابر هر نوع واکنشی دفاع می‌کنیم، افزود: رژیم صهیونیستی، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی بوده و هر جنایتی که انجام می‌دهد از طریق آمریکا، انگلیس و دیگر دولت‌های غربی حمایت می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: آمریکایی‌ها چراغ سبز را به اسرائیل نشان دادند و همین امر موجب شد تا در ایران، مهمانمان را به خاک و خون بکشند، اما بدانند که سکوی پرتاب موشک‌های ما ابتدا به سمت پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در رابطه با این ترور از اسرائیل حمایت نکردند چرا که می‌دانند که ایران انتقام سختی خواهد گرفت از سویی دیگر جوانان آمریکایی بیان کردند که به «بایدن متعهد به اسرائیل» رأی نخواهند داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر زمان که مقام معظم رهبری مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده دفاع از قدس شریف و نابودی اسرائیل هستیم.

وی به شاخصه‌های مسؤولان و مدیران در دولت چهاردهم از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دولت مردان باید امین، صادق، متعهد به جمهوری اسلامی باشند همچنین امید به آینده داشته و متشرع و پاکدست باشد و منافع ملی برای آنها مهم باشد.