تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736192
شناسه : 3736192
تاریخ :
شهادت شهید هنیه رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرد اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه اراده جبهه مقاومت را قوی‌تر و مصمم تراز قبل می‌کند و زمان نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را کمتر می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای حامی رژیم جعلی صهیونیستی مردم ایران و لبنان را تروریست می‌خوانند، ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه که مهمان ما بود در خانه ما ترور کردند و آن وقت به ما تروریست می‌گویند.

وی تاکید کرد: منتظر پاسخ سربازان ولایی هستیم و ان‌شاءالله بزودی طعم شیرین پیروزی جبهه مقاومت را می‌شنویم و می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت را محکم‌تر و مصمم برای حذف آمریکا از منطقه کرد و هم چنین شهادت شهید هنیه که مهمان ما بود به فرموده مقام معظم رهبری مجازات سختی را برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهید هنیه ۴۰ سال مبارزه کرد و در دادگاه‌های نظامی صهیونیستی به زندان و تبعید محکوم شد، گفت: او پناه مردم غزه بود و ۶۰ عضو خانواده‌اش را به شهادت رساندند و ۳ بار ترورش کردند که در مرحله چهارم در کشور ما به شهادت رسید که این غم بزرگی برای ما است که دل مردم و دل مقام معظم رهبری را به درد آورد.

حجت الاسلام نوری در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اشاره و تصریح کرد: اکنون بخش عمده رسانه‌های دنیا مثل بنگاه‌های خبر پراکنی و سینما دست صهیونیست است که اخبار جعلی و ساختگی می‌سازند و اخبار حقیقی را سانسور می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این موقعیت که رژیم صهیونیستی در حال مهندسی افکار است یک خبرنگار متدین و جهادی می‌تواند دروغ‌ها را افشا کند.

امام جمعه بجنورد هم چنین به روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم اشاره و تاکید کرد: مدافعان حرم نگذاشتند پای تروریست‌ها به کربلا و نجف برسد و بر حرکات دردمندانه داعش پایان دادند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به حقوق برادران دینی بر یکدیگر اشاره و عنوان کرد: یکی از تکالیف مسلمانان برادری و همدلی در حق یکدیگر است که متأسفانه اکنون مستأجران بسیاری به ما مراجعه می‌کنند و از اجاره بهای بالا گلایه مند هستند که باید اجاره طبق عرف و آنچه دولت اعلام کرده، باشد.