تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736171
شناسه : 3736171
تاریخ :
فریاد «مرگ بر اسراییل» در آسمان استان سمنان طنین‌انداز شد اقتصاد ایران: سمنان- آیین اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، در استان سمنان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر آدینه مصلاهای نماز جمعه سراسر استان سمنان صحنه خروش مردم انقلابی و متدین و شهید پرور استان سمنان شد. مردمی که با فریادهای مرگ بر اسرائیل جنایت‌های این رژیم غاصب را محکوم کردند.

تجمع اعتراضی مردم استان سمنان امروز در تمام ۲۰ مصلای نماز جمعه استان در حالی برگزار شد که مردم تصاویری از شهید هنیه، شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را در دست داشتند. همراه داشتن پرچم زرد حماس در دست جوانان از دیگر نکات قابل توجه این مراسم بود.

مراسم اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حضور پرشور مردان و زنان، پیر و جوان با مشت‌های گره کرده اقشار مختلف از روحانی، کارمند، دانشجو و دانش آموز تا ورزشکار و نظامی و… صحنه‌های زیبایی را در استان سمنان خلق کرد.

مردم اکثر شهرستان‌های استان سمنان دیروز و پریروز هم اجتماعات پرشوری را برگزار کرده بودند اما حرکت امروز، یک حرکت جمعی سراسری با حضور تمام اقشار مردم در استان سمنان بود.

مردم استان سمنان امروز فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و خواستار انتقام جدی از رژیم صهیونیستی شدند از سوی دیگر مساجد و هیأت‌های مذهبی استان سمنان این روزها میزبان پویش خونخواهی مهمان عزیز هستند که حرکتی چه در بستر مجازی و چه حقیقی برای گرامی داشت یاد شهید هنیه است.

امروز ائمه جمعه استان سمنان نیز بخش مهمی از خطبه‌های خودشان را به شهادت شهید هنیه در تهران پرداخته و مردم با ندای تکبیر ائمه جمعه را همراهی کردند.

مردم استان سمنان همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حماس و جبهه مقاومت نیز در تجمع امروز قدردانی کردند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس که برای حضور مراسم تحلیف مسعود پزشکیان در تهران حضور داشت مورد حمله قرار گرفت و شهید شد پیکر این شهید گرانقدر بعد از مشاعیت در ایران، در قطر به خاک سپرده شد. محمد رضا عارف معاون رئیس جمهور به عنوان نماینده ایران در این مراسم حضور دارد.